Diverse No topic, anything goes-tråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.238
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Juletre-tviler. Det er livssynet sitt det.

Minner om Mad som omtalte den største taperen: han som ble nr 2 i avstemmingen om skolens største taper. ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
    Har solgt mange juletrær i år jeg, julepynt, engler, nisser og glitter også. Og sogar et par julekrybber med sprikende jesusbarn i en balje med kyr skjeggemenn og det hele. "Sant den er flott" :D

Så man kan ikke beskylde meg for dobbeltmoral i prostitusjonsdebatten i alle fall. :-\

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.238
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Jeg stusset litt på dette YNWA:

You'll Never Wok Alone. (gammelt kinesisk kjøkken-ord)
    eller var det
    You'll Never Wank Alone. (fra marinen ?)

J.

ps: anything goes

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.142
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    ^ Er det er det ikke melding til Liverpool-fansen, da?

You'll Never Win Anything. ;D

Jaerbu

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2003
    Antall liker
    586
    Jeg ønsker altsp å gjennomføre en PW eksponering i et kommersielt system populært kalt "Zebrabox" som måler fotomotor respons til eksponering av sebrafisk embryoer. Konsentrasjonene er forholdsvis høye i forhold til miljøet (100% effekt på fotomotor respons sees vanligvis ved LC10), så fokuset vil ligge på om dette screening assayet fungerer på produsert vann, og om mulige effekter på nervesystemet er sammenlignbart med hva som er funnet i andre forsøk. Spesielt har det jo vært funnet en link mellom alkylfenoler og nevroendokrine fortyrrelser på hjerne-hypofyse-gonade aksen i fisk, forklart gjennom østrogenhermer feedback effekter. AP kan påvirke catecholamine systemet, og, som Holth og Tollefsen har funnet i PW, nevrotransmitteren acetylcholin.

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.238
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Koser meg med å bla i lokale annonser på finn.no

.....så mye skjønnhet i et salongbord....
    Skjermbilde 2014-11-06 kl. 22.29.34.jpg

Crusty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.09.2012
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Horten
    Jeg ønsker altsp å gjennomføre en PW eksponering i et kommersielt system populært kalt "Zebrabox" som måler fotomotor respons til eksponering av sebrafisk embryoer. Konsentrasjonene er forholdsvis høye i forhold til miljøet (100% effekt på fotomotor respons sees vanligvis ved LC10), så fokuset vil ligge på om dette screening assayet fungerer på produsert vann, og om mulige effekter på nervesystemet er sammenlignbart med hva som er funnet i andre forsøk. Spesielt har det jo vært funnet en link mellom alkylfenoler og nevroendokrine fortyrrelser på hjerne-hypofyse-gonade aksen i fisk, forklart gjennom østrogenhermer feedback effekter. AP kan påvirke catecholamine systemet, og, som Holth og Tollefsen har funnet i PW, nevrotransmitteren acetylcholin.
    Ny kabelprodusent?

Z

Zomby_Woof

Gjest
    DSCN0788.JPG

Noen som vet hvor jeg får tak i akkurat sånn, helst i en fysisk butikk i Oslo sentrum? Om noen lurer så er det veggfeste for brannslukker.

Jeg har fått nytt pulverapparat av borettslaget som ikke passer til det gamle festet. I tillegg har jeg fått meg en miljøslukker med et feste som passer begge. Derfor skulle jeg gjerne hatt et til.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.307
    Torget vurderinger
    0
    Vis vedlegget 357936

Noen som vet hvor jeg får tak i akkurat sånn, helst i en fysisk butikk i Oslo sentrum? Om noen lurer så er det veggfeste for brannslukker.

Jeg har fått nytt pulverapparat av borettslaget som ikke passer til det gamle festet. I tillegg har jeg fått meg en miljøslukker med et feste som passer begge. Derfor skulle jeg gjerne hatt et til.
    Zomby,

La meg se litt i "lekekassen" min så skal du ikke se bort fra at jeg kan ha en slik en som du kan få.

Men som alltid når man trenger noe man VET at man har og faktisk også vet HVOR er henne, så har det nettopp skjedd noe som gjorde at dingsen ble flyttet med resultat at INGEN husker hvor den er!! I dette tilfellet var det Julen som kom og spredte et "rydde hus virus" i familiens kvinnelige medlemmer! Den har i lang tid stått bak et apparat som ikke har blitt hengt opp på veggen grunnet manglende plass.

Følg med på denne tråden eller PM de nærmeste dagene så får du beskjed.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn