haber
Overivrig entusiast
Jo da, her kjøpes fortsatt CD-er, om enn ikke i like store mengder som før.
Kjøper nesten bare CD'er faktisk. Handler mest på Amazon for tiden...............
Ha'kke plass til reoler heller. Kjøkkenskapene er også fulleKan anbefale Bennoreolene fra Ikea feks, ca 2 m høy og 20 cm dyp og bred, mao utmerket mht plassering og tar 180 cder... 250-300 kr for en ny... men du får de for fra ca 50 til 150 på Finn, feks, jeg har kjøpt de fleste av mine derHuffja,men jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem:
B
Mvh
Tips til marsboer - warning off topic:Kjøper CDer hvis jeg ikke finner musikken i tapsfritt format online. I år har det blitt én CD-plate. "Barnesangskatten". Den eneste brukbare barnesangproduksjonen jeg har funnet til nå.
Hva med Play.com, sender fraktfrittKjøper nesten bare CD'er faktisk. Handler mest på Amazon for tiden...............
Du har sikkert rett, men de CDene jeg kjøpte på 80-tallet fungerer fremdeles strålende, og det er jo ganske kjent at folk ikke tar backup av harddiskene sine. Så kan man selvfølgelig si at det er jo dumt, men det endrer ikke det faktum at folk ikke tar backup av de viktige filene sine, og folk sletter ikke viktige filer når de kaster/selger en gammel datamaskin.Er redd for at aluminiumsfolien på CD'ene dine har oksydert til hvitt støv før det skjer. Stikkordet er backup.
Amazon.co.uk er stort sett billigere og raskere en Play.com på det jeg har handlet. Amazon.co.uk trekker fra VAT (moms) slik at prisene blir lavere enn det som er oppgitt.Hva med Play.com, sender fraktfrittKjøper nesten bare CD'er faktisk. Handler mest på Amazon for tiden...............
Amazon.uk trekker fra momsen, og det tilsvarer ca fraktprisen....hvis vi snakker om enkelt cd'er. Synes Play.com har blitt så trege i senere tid - og har heller ikke samme utvalg som Amazon. Kan jo noen ganger lønne seg å sjekke begge / flere steder.Hva med Play.com, sender fraktfrittKjøper nesten bare CD'er faktisk. Handler mest på Amazon for tiden...............
I tillegg er det greit å huske at et begrep som 'fraktfritt' faktisk ikke eksisterer. Det at det er innbakt i prisen betyr ikke at det ikke eksisterer. Enkelt å forholde seg til er det allikevel.Amazon.co.uk er stort sett billigere og raskere en Play.com på det jeg har handlet. Amazon.co.uk trekker fra VAT (moms) slik at prisene blir lavere enn det som er oppgitt.Hva med Play.com, sender fraktfrittKjøper nesten bare CD'er faktisk. Handler mest på Amazon for tiden...............
Det er nok cd-drevet i pc'en min som er i ferd med å bli slitt,eller det at harddiscen min er full slik at det tar tid å få dyttet musikken over på den eksterne Netgear-boksen.Hva er problemet med å få musikken inn i iTunes? Stort enklere enn den måten iTunes gjør det på blir det vel ikke?
Fra CD: Stapp CDen inn i maskinen og klikk importer
Fra fil: Dra filene inn i iTunes og slipp
Hvordan skulle man gjøre det mye enklere?