Hei,
jeg har også ML kombinert med 2 stk ML Dynamo sub'er - de er glimrende til musikk (og helt greie til film - får mer enn nok for mitt bruk!)!
Husk, at dersom du låner et sett for å teste, så tar de laaaaang tid å spille inn (alternativt må du kjøre dem inn over 2-3 dager med egne lavfrekvent "sub-lyder" og som visstnok kan lastes ned fra nettet, etter det jeg har sett her på sentralen).
Jeg har nå plassert dem på "innsiden" og på linje med/mellom hovedhøyttalerne og med fase 0 m/deling på 80Hz (maks de sub'ene kan justeres inn på). Jeg "rota meg bort" lenge ved å justere og flytte på dem i innspillingsfasen.... lærte jo en del av det, men ble aldri helt fornøyd.... Til slutt lot jeg dem bare spille leengge & høøøøyt da jeg var på jobb... såååå løsnet det til slutt. Jeg regner med at også (evt til slutt!) vil finne at deling ved 80Hz er best - det gir helt klart bedre mellomtone (merkelig nok)!
Dynamoene er egentlig billige (ca kr 7000 stk?) og finish er faktisk overraskende bra.
2 stk Dynamo er bedre enn 1 stk sub til 14.000... hevder nå jeg da...
Lykke til! Og jeg er sikker på - det finnes svært mange flinke og erfarne bass-fantaster her som sikkert kan gi deg flere råd - det mangler heller ikke på tråder å lete i.
-Brum