Hei! Jeg har hatt samme forsterker et par års tid nå og er veldig fornøyd, men har ikke fått sammenlignet den med så mye annet eller foretatt noen modifikasjoner på den selv om jeg har fått noen anbefalinger og tips til det da jeg ikke har orket å bruke tid og krefter på å gjøre det og anskaffe deler og utstyr til det. Har fått anbefalt å oppgradere/utvide kondensatorbanken, skifte volumpot og å skifte ut de orginale rørene. Har vært mest nysgjerrig på å skifte ut smårørene da det er enkelt og rimelig.. har du eller noen andre erfaringer i forhold til dette?
Jeg har et par triangle comete es høytalere, en mhzs cd88e cd-spiller, en scheu cello platespiller med oppgradert rega rb300 arm og goldring 1040 pick-up, og en jasmine lp2.0se riaa.. (har hatt mange forskjellige lp-spillere og riaa-trinn og er veldig fornøyd med hvordan denne kombinasjonen låter, men har andre spillere og utstyr som skal testes..) Riaa'en er jeg veldig fornøyd med da den låter veldig godt(!) og har mye gain til både mm og mc, noe som trengs med så lav wattstyrke som single ended forsterkere har.. den oppgraderingen av anlegget jeg er mest fornøyd med.
Har testet den creek-forsterkeren som var a-lista i stereophile (husker ikke modellnavnet til den) og syns den låt veldig kjedelig i forhold, og har en marantz pm16 som jeg også syns ble for tilbakelent og for lite engasjerende i sammenligning med yaqin'en. Vurdert høytalerbytte til noe som er mer lettdrevent og/eller er gulvståendes, men er ganske fornøyd slik det fungerer nå..
Forslag til uskiftinger, oppgraderinger og erfaringer mottas med takk her også ja..