Balticthor
Overivrig entusiast
Blå/sølv f.eks? Er ute etter rimeligst mulig, og metervare helst..
Det er ikke lenge siden jeg leste fra offisielt Kimber hold at det fremdeles selges ny 8TC som er blå og svart.Blå Kimber er utgått forlengst. Nå er den vel transparent. 4TC er navnet. Ca 300kr m?
Ja, jeg burde ha utdypet litt.Hei Class.
Det var merkelig. Disse blei fjerna forlengst da de mente blåfargen påvirka lyden! , i følge Dynabel.
Siden prisen er pr.meter tror jeg kanskje ikke denne kabelen går under "billig".
Dette var vist for en hel rull på 60 m ,den er 130,- kr meteren.Siden prisen er pr.meter tror jeg kanskje ikke denne kabelen går under "billig".
Kun pga utseendet.. Trenger kun 2x1.5mBaltic: Kimber er et safe bet,,men kjøper du kabel etter fargen?? Hvorfor skal den absolutt være fletta??
Nei strømpen har ikke den egenskap at den kan flette kabelen som blir lagt i. Jeg kjenner ihvertfall ikke til et slikt produkt.Blir den flettet da?
Kjøp tre strømper, putt kabel i og flett ;BNei strømpen har ikke den egenskap at den kan flette kabelen som blir lagt i. Jeg kjenner ihvertfall ikke til et slikt produkt.Blir den flettet da?
Det var et retorisk spørsmål.Nei strømpen har ikke den egenskap at den kan flette kabelen som blir lagt i. Jeg kjenner ihvertfall ikke til et slikt produkt.Blir den flettet da?