C
cruiser
Gjest
Det at LO eier media kan du gjerne forklare?
Nei så dumt av meg, de 6-7 kverulantene på forumet her har selvfølgelig rett.Du lar antall kverulanter på DB og VG diskusjonssidene avgjøre hvor legitimt det er?Ingen ting av det Anundsen har gjort har blitt sett på som bra av den "frie" presse og deres tilhengere, bedre med en justisminister som ikke gjorde noe og lot alt forfalle. Sannheten er at Anundsen sendte ut et par ulovlige asylsøkere som mobben syntes ikke var riktig og derfor skal han mobbes og henges ut til tørk til de blir kvitt han.Nåja, jeg tror du vil finne at de fleste, uavhengig av om de er til høyre, venstre eller midt på treet, er nokså enige om at dette ikke var en smart handling...
Heldigvis så er det slike kommentarer som får flest liker i avisene, ikke bare flest men 2-3 ganger så mange som de som kritiserer han, dette gjelder i Aftenposten, Dagbladet, Abcnyheter og VG.
Dette er den beste justisministeren landet har hatt etter krigen. En mann som tørr å ta de upopulære avgjørelsene
Stå på Anundsen.
Endelig har Norge fått en justisminister som gjør noe
Det at LO eier media kan du gjerne forklare?
Nåja, det er vel en sannhet med modifikasjoner.Fjernis 2.0 skrev:Likevel er det LO som eier store deler av media i dag, hva ligner mest på kommunisme sa du?
Hørt om redkasjonell frihet?Likevel er det LO som eier store deler av media i dag, hva ligner mest på kommunisme sa du?
Likevel så er det flere som liker innlegget selv med skrivefeil enn innleggene til de politiske korrekte.Ja, den har jeg lagt merke til er blitt lagt inn, som klipp og lim, overalt, med skrivefeilen intakt -- verbet å tørre/å tore burde man da kjenne presensformen av.Heldigvis så er det slike kommentarer som får flest liker i avisene, ikke bare flest men 2-3 ganger så mange som de som kritiserer han, dette gjelder i Aftenposten, Dagbladet, Abcnyheter og VG.
Dette er den beste justisministeren landet har hatt etter krigen. En mann som tørr å ta de upopulære avgjørelsene
Stå på Anundsen.
Endelig har Norge fått en justisminister som gjør noe
Noe må man vel gjøre for å forsøke å redde stumpene.
Hvor lang tid til filmen forsvinner?
Hvor lang tid etter Kommunevalget til Anundsen forsvinner?
Ikke ofte jeg er enig i Trine Skei Grande, men her er jeg faktisk det.Eierstruktur er heller ikke spesielt interessant, det interessante er om LO sitter på det redaksjonelle ansvaret
Nå er ikke den der spesielt relevant lenger da flåthen ikke er LO leder, men du må gjerne komme med dokumentasjon på redaksjoners manglende uavhengighet fra eierIkke ofte jeg er enig i Trine Skei Grande, men her er jeg faktisk det.Eierstruktur er heller ikke spesielt interessant, det interessante er om LO sitter på det redaksjonelle ansvaret
Trine Skei Grande synes lite om rolleblandingen.
- Som LO-sjef har Roar Flåthen mye makt. Jeg syns det er leit at vi har en så stor medieeier som ikke har en medieaganda, men en soleklar politisk agenda, sier hun.
Fl�thens dobbeltrolle beskrives som en �katastrofe� - kultur - Dagbladet.no
He-he. Som du rører rundt, Fjernis. Hva skal dette bevise?Ikke ofte jeg er enig i Trine Skei Grande, men her er jeg faktisk det.Eierstruktur er heller ikke spesielt interessant, det interessante er om LO sitter på det redaksjonelle ansvaret
Trine Skei Grande synes lite om rolleblandingen.
- Som LO-sjef har Roar Flåthen mye makt. Jeg syns det er leit at vi har en så stor medieeier som ikke har en medieaganda, men en soleklar politisk agenda, sier hun.
Fl�thens dobbeltrolle beskrives som en �katastrofe� - kultur - Dagbladet.no
Gunnar Stavrum får sagt det.VG har foresten over dobbelt så mange lesere på nett hver dag som de 66 lokalavisene til Amedia har tilsammen
Statsminister Jens Stoltenberg er dobbelt så populær blant journalister og redaktører som blant velgerne.
Hvis journalistene får bestemme, vil Stoltenberg gjøre et brakvalg.
Dagsavisen skriver at hele 50 prosent av norske redaktører og 49 prosent av norske journalister svarer at de vil at Arbeiderpartiets leder fortsatt skal være statsmininister.
Å hevde at journalistikkens verdensbilde ikke preges av journalistenes politiske oppfatning, økonomi og bosted er oppsiktsvekkende naivt.
Vel, jeg kunne like gjerne byttet ut Putin med Trump, poenget ville vært det samme, men som vanlig fikk du det tilsynelatende ikke med deg.Likevel er det LO som eier store deler av media i dag, hva ligner mest på kommunisme sa du?Kom igjen Anders, nå som du likevel har stått han av igjen kan du like gjerne lage den filmen du egentlig ville lage, den du virkelig brenner for !
At mannen er selvgod og liker å vise seg, latterlig påstand.Vel, jeg kunne like gjerne byttet ut Putin med Trump, poenget ville vært det samme, men som vanlig fikk du det tilsynelatende ikke med deg.Likevel er det LO som eier store deler av media i dag, hva ligner mest på kommunisme sa du?Kom igjen Anders, nå som du likevel har stått han av igjen kan du like gjerne lage den filmen du egentlig ville lage, den du virkelig brenner for !
Den tanken har da virkelig aldri slått meg.At mannen er selvgod og liker å vise seg, latterlig påstand.Vel, jeg kunne like gjerne byttet ut Putin med Trump, poenget ville vært det samme, men som vanlig fikk du det tilsynelatende ikke med deg.Likevel er det LO som eier store deler av media i dag, hva ligner mest på kommunisme sa du?Kom igjen Anders, nå som du likevel har stått han av igjen kan du like gjerne lage den filmen du egentlig ville lage, den du virkelig brenner for !
Vi har ikke fått flere politifolk i gatene. Vi har fått flere politibiler i gågatene.
Det var godt at det var det du skulle frem til, jeg ble litt bekymret for deg at du likte litt eldre menn i bar overkropp og så frem til å få se Anundsen i bar overkropp også.Den tanken har da virkelig aldri slått meg.At mannen er selvgod og liker å vise seg, latterlig påstand.Vel, jeg kunne like gjerne byttet ut Putin med Trump, poenget ville vært det samme, men som vanlig fikk du det tilsynelatende ikke med deg.
Helt enig, en latterlig påstand!
Hvem kan påstå noe slikt ??
Fullstendig latterlig !
Makan !!
Ubegripelig at noen kan mistenke objektiv og nøytral informasjon fra Ministeren til folkets opplysning for å være noe annet!
Må Anundsen gå og FRP sitter i regjering så kommer FRP til å se 5 tallet i oppslutning, Anundsen er den FRP statsråden som er mest populær blant FRP sine velgere, han er den eneste som tør å stå i mot Venstre og KRF.Anundsen er ferdig. Det har vært for mange tabber, for mye lureri og for mange forsøk på å lure koalisjonspartnerne. Nå kommer de til å forlange hans hode på et fat, for at Erna skal kunne regne med V og KrF ut perioden.
At Fjernis ikke forstår hvorfor, og hvilken belastning Anundsen har vært for Erna Solberg, sier sitt. KrF liker å ta en sang, en politiker derfra har laget en liten en for Anundsen:
8 av 10 kreftpasienter behandles innen fristen- Vi får stadig tilbakemeldinger på at kreftpasienter ikke lenger er en kasteball i systemet. De forteller i stedet at de er trygge og blir informert om hva som skal skje.
En hel fløy i det fengselet burde reserveres politikere!Sleng fyren i fengsel i Nederland.
Frustrasjonen er stor ser jeg.Sleng fyren i fengsel i Nederland.
Ikke faen, det er så lite "fun" i politikken her i landet at vi sender ikke ut det lille vi har.Sleng fyren i fengsel i Nederland.