Stiller ikke Rødt i dine hjemtrakter…Etter å ha vært vitne til de siste dagers freakshow, samt partilederdebatter som mer og mer framstår som tåpelig realityshow, så kjenner jeg bare på en stadig kraftigere irritasjon..... dette idiotiet har faktisk ingenting i kommunevalg å gjøre, og gjør faktisk atskillig mer skade enn gagn for lokalpolitikken. Vi skal ikke stemme på hverken Erna eller Jonas denne gangen.
Dette er riktignok et lokalvalg, men nazister og kommunister bør strykes fra menyen for alle oppegående mennesker. Det er nok å velge i ellers om man ikke skal dykke helt ned i kloakken.Stiller ikke Rødt i dine hjemtrakter…Etter å ha vært vitne til de siste dagers freakshow, samt partilederdebatter som mer og mer framstår som tåpelig realityshow, så kjenner jeg bare på en stadig kraftigere irritasjon..... dette idiotiet har faktisk ingenting i kommunevalg å gjøre, og gjør faktisk atskillig mer skade enn gagn for lokalpolitikken. Vi skal ikke stemme på hverken Erna eller Jonas denne gangen.
Har naziene og kommiene lister?Joda det er litt andre hensyn i lokalpolitikken. Men tross alt så bør man holde seg for god til å stemme på kommunister og nazister uansett.
Kva med tullingane då? Dei bør absolutt dyttast litt....Dette er riktignok et lokalvalg, men nazister og kommunister bør strykes fra menyen for alle oppegående mennesker. Det er nok å velge i ellers om man ikke skal dykke helt ned i kloakken.Stiller ikke Rødt i dine hjemtrakter…Etter å ha vært vitne til de siste dagers freakshow, samt partilederdebatter som mer og mer framstår som tåpelig realityshow, så kjenner jeg bare på en stadig kraftigere irritasjon..... dette idiotiet har faktisk ingenting i kommunevalg å gjøre, og gjør faktisk atskillig mer skade enn gagn for lokalpolitikken. Vi skal ikke stemme på hverken Erna eller Jonas denne gangen.
Jada, Rødt (eller AKP-ml som be pleide å kalle seg) er programerklærte kommunister, Norges Kommunistiske Parti stiller vel også lister noen steder, og på den andre ytterfløyen har vi partier som Alliansen som er farlig nær nasjonalsosialismen. Lysglimt er ikke helt i vater.Har naziene og kommiene lister?Joda det er litt andre hensyn i lokalpolitikken. Men tross alt så bør man holde seg for god til å stemme på kommunister og nazister uansett.
Joda Pinky, dette vet du da!Har naziene og kommiene lister?Joda det er litt andre hensyn i lokalpolitikken. Men tross alt så bør man holde seg for god til å stemme på kommunister og nazister uansett.
Nazist er vel rimelig oppbrukt som skjellsord for alt og alle de på ytre venstrefløy ikke liker, men noen ganger så støter man på politikere som faktisk har nasjonalsosialistiske tilbøyeligheter så det rekker. Dyrkingen av den ariske rase, jødehat og holocousfornektelse er ganske sikre tegn på dette. Men selv Alliansen har ikke programfestet nazismen slik Rødt har programfestet kommunismen... så hvem som er verst er ikke helt godt å si.Joda Pinky, dette vet du da!Har naziene og kommiene lister?Joda det er litt andre hensyn i lokalpolitikken. Men tross alt så bør man holde seg for god til å stemme på kommunister og nazister uansett.
Rødt er kommier så gode som noen, og nassene? De ser du da i et "Lysglimt"!
Kommunist/sosialist er vel rimelig oppbrukt som skjellsord for alt og alle de på ytre høyrefløy ikke likerJoda Pinky, dette vet du da!Har naziene og kommiene lister?Joda det er litt andre hensyn i lokalpolitikken. Men tross alt så bør man holde seg for god til å stemme på kommunister og nazister uansett.
Nazist er vel rimelig oppbrukt som skjellsord for alt og alle de på ytre venstrefløy ikke liker, men noen ganger så støter man på politikere som faktisk har nasjonalsosialistiske tilbøyeligheter så det rekker. Dyrkingen av den ariske rase, jødehat og holocousfornektelse er ganske sikre tegn på dette. Men selv Alliansen har ikke programfestet nazismen slik Rødt har programfestet kommunismen... så hvem som er verst er ikke helt godt å si.
Delvis. Men de som har programfestet kommunismen i sitt partiprogram kan ikke åle seg unna menneskehetens historie på noen måte. Det er like ille som å knytte seg helt formelt til Nazismen.Kommunist/sosialist er vel rimelig oppbrukt som skjellsord for alt og alle de på ytre høyrefløy ikke likerJoda Pinky, dette vet du da!
Nazist er vel rimelig oppbrukt som skjellsord for alt og alle de på ytre venstrefløy ikke liker, men noen ganger så støter man på politikere som faktisk har nasjonalsosialistiske tilbøyeligheter så det rekker. Dyrkingen av den ariske rase, jødehat og holocousfornektelse er ganske sikre tegn på dette. Men selv Alliansen har ikke programfestet nazismen slik Rødt har programfestet kommunismen... så hvem som er verst er ikke helt godt å si.
Svensk utvikling. Og om man ikke liker det og prøver å motvirke det er man "rasist". Styggeste skjellsordet de venstrevridde vet om.Biler tennes på i gatene, valdtekt og ran regelmessig , store boområder terroriseres av gjengkriminelle.
Lærere trues med bank fra elever .
Ikke så farlig det så lenge biltrafikken minsker..
Og Oslo byrådet bruker penger på PR konsulenter med 33% på 4 år . Hva med å gjøre noe med de reelle nære problemene
Altså, er man tilhenger av Ayn Rands objektivisme er man også i stand til å skape egne regler og brøyte egen vei, gjennom det forferdelige samfunnet som slavefolket har skrudd sammen. Overmenneskene -- De som beveger verden -- kan ikke ta slike småttingshensyn som å følge slavefolkets lover og regler, det må da enhver forstå.Ordførerkandidaten i Ullensaker for lov-og-orden-partiet FrP tenke ikke i det hele på å opplyse om at han har fem dommer for økonomisk kriminalitet og en for vold mot samboer på rullebladet:
https://www.nrk.no/hordaland/ordfor...om-gjentatt-okonomisk-kriminalitet-1.14661552
Siden vi er opptatt av å ha orden i sakene så ville jeg bare tipse om at det er i Ullensvang, ikke Ullensaker..Ordførerkandidaten i Ullensaker for lov-og-orden-partiet FrP tenke ikke i det hele på å opplyse om at han har fem dommer for økonomisk kriminalitet og en for vold mot samboer på rullebladet:
https://www.nrk.no/hordaland/ordfor...om-gjentatt-okonomisk-kriminalitet-1.14661552
Er nok som å "skvette vann på gåsa" men har et lite dikt som deph bør lese her:Skal man søke om opphold, asyl, arbeidstillatelse eller tilsvarende så får man gjøre det på en ordentlig måte og ikke tvinge seg på og bruke medgjørlige gråtepolitikere vi uheldigvis har noe av som noen unnskyldning.
Hvis jeg ønsker å bo og arbeide i NZ, Australia, Japan, USA .. etc. så søker jeg og fremlegger min sak og hensikt. Er jeg forfulgt og i livsfare er det en kategori, ønsker jeg bare et bedre liv med bedre økonomi som bør det handle om hvorvidt du har tilstrekkelig å tilby. Mangler vi slik arbeidskraft, så er du kanskje velkommen.. men om det hele sannsynligvis kun havner på NAV så må vi si nei.
Diktanalyse har jeg ikke blitt utsatt for siden gymnaset men ok.Er nok som å "skvette vann på gåsa" men har et lite dikt som deph bør lese her:Skal man søke om opphold, asyl, arbeidstillatelse eller tilsvarende så får man gjøre det på en ordentlig måte og ikke tvinge seg på og bruke medgjørlige gråtepolitikere vi uheldigvis har noe av som noen unnskyldning.
Hvis jeg ønsker å bo og arbeide i NZ, Australia, Japan, USA .. etc. så søker jeg og fremlegger min sak og hensikt. Er jeg forfulgt og i livsfare er det en kategori, ønsker jeg bare et bedre liv med bedre økonomi som bør det handle om hvorvidt du har tilstrekkelig å tilby. Mangler vi slik arbeidskraft, så er du kanskje velkommen.. men om det hele sannsynligvis kun havner på NAV så må vi si nei.
Du m� ikke sove* Arnulf �verland
Null relevans med dagens migrantiske opportunister. Eventyrlystne fra Ghambia og Nigeria har lite til felles med jøder for 80 år siden.Hele kjelleren her er full,
og alle kaserner har kjeller ved kjeller.
Vi ligger og venter i stenkolde celler,
vi ligger og råtner i mørke hull!"
Vi vet ikke selv, hvad vi ligger og venter,
og hvem der kan bli den neste, de henter.
Vi stønner, vi skriker - men kan dere høre?
Kan dere absolutt ingenting gjøre?
Nazistene var onde, mange av dem i alle fall, men det var også deres motstandere . kommunistene. I dag må vi avvise både kommunismen og nazismen. Men vi er ikke der helt ennå. En av dem er innvalgt til Stortinget.Du mener, det kan ikke være sant,
så onde kan ikke mennesker være.
Der fins da vel skikkelig folk iblandt?
Bror, du har ennu meget å lære!
Kjernepunkt og klassiker. Så lett å misbruke og det er et element i dag hvor vi har en situasjon der noen få er genuint forfulgt fordi de har et politisk standpunkt som ikke de med innflytelse liker men der de aller fleste påberoper seg dette kun fordi de har dårlig økonomi og er litt akterutseilt fordi deres ledere er inkompetente eller korrupte.Du må ikke sitte trygt i ditt hjem
og si: Det er sørgelig, stakkars dem!
Du må ikke tåle så inderlig vel
den urett som ikke rammer dig selv!
Jeg roper med siste pust av min stemme:
Du har ikke lov til å gå der og glemme!
Stalin og kommunistene eller Hitler og fascistene. De er egentlig skremmende like.Tilgi dem ikke; de vet hvad de gjør!
De puster på hatets og ondskapens glør!
De liker å drepe, de frydes ved jammer,
de ønsker å se vår verden i flammer!
De ønsker å drukne oss alle i blod!
Tror du det ikke? Du vet det jo!
Ja skoleskulk og skrik for "klima" er dagens barnesoldater. De "grønne" har ingen motforestillinger mot å bruke barnesoldater.Du vet jo, at skolebarn er soldater,
som stimer med sang over torv og gater,
og opglødd av mødrenes fromme svig,
vil verge sitt land og vil gå i krig!
Greta og fansen FTW!Du kjenner det nedrige folkebedrag
med heltemot og med tro og ære -
du vet, at en helt, det vil barnet være,
du vet, han vil vifte med sabel og flag!
Nope.Og så skal han ut i en skur av stål
og henge igjen i en piggtrådsvase
og råtne for Hitlers ariske rase!
Du vet, det er menneskets mening og mål!
En oppfordring til å "dø i flokk" er nok hva de grønne galningene vil. Men ... Nei takk. Dø du om du vil. Kommunister og grønne galninger får nå gå hen å dø da om det er hva de vil. Who caes?Jeg skjønte det ikke. Nu er det for sent.
Min dom er rettferdig. Min straff er fortjent.
jeg trodde på fremgang, jeg trodde på fred,
på arbeid, på samhold, på kjærlighet!
Men den som ikke vil dø i en flokk
får prøve alene, på bøddelens blokk!
Mørke forhindrer hørsel ikke syn.Jeg roper i mørket - å, kunde du høre!
Bu hu og busemannen.Der er en eneste ting å gjøre:
Verg dig, mens du har frie hender!
Frels dine barn! Europa brenner!
En oppfordring til kommunismen fra øst. Vi i ettertid har sett hvordan kommunisme og planøkonomi ender. I total tragedie.Jeg skaket av frost. Jeg fikk på mig klær.
Ute var glitrende stjernevær.
Bare en ulmende stripe i øst
varslet det samme som drømmens røst:
Dagen bakenom jordens rand
steg med et skjær av blod og brand,
steg med en angst så åndeløs,
at det var som om selve stjernene frøs!
Du verden. Skjer noe?Jeg tenkte: Nu er det noget som hender. -
Meh, ingen brann her. Krigen er over for 70 år siden.Vår tid er forbi - Europa brenner!
Frps ordførerkandidat på Ørlandet er ikke stort snauere.Ordførerkandidaten i Ullensaker for lov-og-orden-partiet FrP tenke ikke i det hele på å opplyse om at han har fem dommer for økonomisk kriminalitet og en for vold mot samboer på rullebladet:
Som hyppig togbruker ser jeg på det at andre enn Vy får prøve seg på togdrift som en veldig bra og spennende utvikling. NSB, nå Vy, har vært preget av høye priser, dårlig kundeservice, dårlig informasjon og dårlig drift i lang tid. Det koster mer å ta tog enn fly mellom de store byene, noe som er smått utrolig tatt i betraktning hvor billig strøm er i Norge og hvor mange passasjerer et tog tar. Det er alt for få sovecupéer så de er utsolgt månedsvis i forveien. Håpløst å ta med sykkel. Konduktørene er ofte sure og svært lite kundevennlige. Informasjonen man får ved forsinkelser og andre avvik er nesten null (for ikke lenge siden måtte passasjerer på Dovrebanen vente seks timer på Hamar med null info). Retten til erstatning eller alternativ transport er dårlig, ikke kan man bruke interraill-billetter, og man kan en gang ikke bruke to billetter på samme avgang (jeg måtte nylig gå av et halvfullt tog på Eidsvoll og vente på neste avgang videre, fordi det ikke var lov å kombinere sonebillett som gjaldt dit med vanlig billett som gjaldt videre på samme avgangen, helt idiotisk).Bra tiltak.
https://www.nrk.no/ostfold/regjeringen-legger-syv-nye-togstrekninger-ut-pa-anbud-1.14686314
Landet skal drives av mennesker, bedrifter og en sunn markedsøkonomi. Det er tross alt det som har skapt den velstanden vi har i vesten. Statens hovedoppgave skal være å regulere og overse og se til kjerneoppgavene slik at alt fungerer, ikke å eie bedrifter og mennesker og gjøre folk til obligatoriske undersåtter slikt at røde politikere får makt over dem. Fremtiden er ikke kommunistisk, .. de røde har fått utallige sjanser og det ender alltid i elendighet.