Hei.
Er det rart at noen FrP politikere fyrer med aviser
For dem som tidligere i tråden mener Simonsen ikke har et politisk agenda bør lese dette. Jeg har knapt sett et
mer hatsk og nelatende stykke journalistikk i mitt liv. I hvertfall ikke i en norsk avis. Propaganda på det verste.
Her idiotforklarer hun alle statsråder fra et parti - og indirekte den nesten femtedelen av velgermassen som
stemte på dette partiet. Videre fordummer hun seg selv - og oss - ved å ikke "forstå" at et parti i en koalisasjon
ikke må inngå kompromisser. Simonsen vet utmerket godt bedre enn som så, men velger å "være litt dum" for å
få fram; sitt politiske budskap. Sitt politiske hat er kanskje et mere treffende utrykk.
Alle burde boikotte - eller kanskje brenne en avis med et slikt agenda.
La meg referere til min egen spådom fra den "rødgrønne" tråden:
http://www.hifisentralen.no/forumet...ok-et-genialt-trekk-av-de-ra-dgra-nne-93.html
Det norske pressekorps vil selvfølgelig fort snu fra dagen ståsted, og gå ennå hardere ut mot en ny
regjering. Med sitt solide fundament på venstresiden innen norsk politikk vil de fort vise sitt sanne
ansikt og gi den nye regjeringen skylden for alle feiltrinn gjort under den rødgrønne regjeringen.
Siden det å gjøre reelle endringer er såpass vansklig som jeg har forklart, vil ting ta tid, og jeg tror
ikke den nye regjeringen kan forvente en særlig lang "fredningsperiode" fra pressen.
J
eg syntes vi skal bedømme den nye regjeringen på hva hva de gjør, snarere enn hva man syntes om
(særlig et) av partiene som inngår i regjeringen. Allikevel er vi allerede oppe i 22 sider med "geniale trekk fra
den blåblå regjeringen" selv om denne regjeringen faktisk ikke har gjennomført et eneste politisk trekk ennå...
mvh
Gunnar Brekke