Hvis man kjøper modellen 1515 (ikke i listen over) koster frakten dobbelt så mye som selve forsterkeren. Det ble litt mye for frakt, spør dere meg. Men hvis man får presset to forsterkere ned i ti kilo ville det vært mer fornuftig, men det er vel ingen andre enn 1515 som er troenes å være så lett. Eller på den andre siden, de dobler vel ikke prisen hvis man kjøper 15 kilo utstyr fra dem?
For når prisen for 10 kg er såpass høy så bør det ikke være så mange kronene ekstra for de neste 10 kiloene. For med slike fraktpriser er det nok helst aktuelt å samarbeide med andre som ønsker seg indisk hifi. De 1375 kronene må vel være en startpris som er litt høy, håper jeg.
Hvis man skal bestille bare en forsterker så er det bare de største som ikke vil få en betraktelig nedgang i pris vs kvalitetsverdi. For uansett så vil det være rimelig med 100 watt Mosfet til såvidt over 3000 kroner + mva. Men ka faen, digger Norge fortsatt jeg. Skal ikke se bort fra at jeg eier en slik til slutt. Det finnes jo allerede noen i landet Norge, og det er en som formidler kontakt såvidt jeg skjønner ut fra artikkelen i Dagsavisen. Kanskje han har noen råd, hvem det nå enn er?