Hamkam - sånn går det når man ser på tabellen for tidlig.
Så da skal jeg på Viking-kamp til neste år skjønner jeg, med mindre Jerv og alt det der selvfølgelig.Gratulerer til Hamarkameratene
Vi ligger vel langt etter Europa allerede, uten VAR blir vi enda lenger bak. Før hadde vi profilerte dommere som dømte bl.a CL, det er ikke mulig når Eliteserien ikke har VAR. Det som overrasker meg mest er at de skal bruke så lang tid på å innføre det.I kampen jeg så i dag brøt VAR inn to ganger for å se nærmere på dommeravgjørelsene. Et rødt kort ble stående, en mulig straffe som dommer ikke blåse ble uendret. VAR fant vell ikke noe åpenbart feil i dommerens avgjørelse. Men dommerens avgjørelser i begge situasjonene var svake. Hvorfor bruker VAR opp tida og stopper spillet lenge etter at ballen er i gang igjen?
Men vi blir vell liggende langt etter resten av Europa om vi ikke bruker VAR. Det er ett argument jeg ikke skjønner.
Knutsen også har gode ører.Jeg hører.
Bra tippaMinnet om racerfarta til Solbakken vil gjøre at Roma kanskje ikke presser fullt så høyt som de egentlig vil. Tipper 2-2 med det er jo selvsagt bingo.
Hadde det ikke vært kjekt med VAR i kveld da?Vi kan være glad på vegne av dommerne og trist på vegne av supporterne. Jeg er jo supporter.
På ingen måte. Da kunne det jo blitt 1-1.Hadde det ikke vært kjekt med VAR i kveld da?
Ok. Fikk bare med meg offsiden på den siste utligningen....En
På ingen måte. Da kunne det jo blitt 1-1.