- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 4.082
|
Sandefjord har stått bra til Glimt i mange år. Det har ofte vært ettmålsseire til ett av lagene.og likevel holdt Sandefjord nesten Glimt i forrige kamp de møttes. Hm...
Glimt må i hvert fall slå Molde i neste kamp for at det skal bli noen som helst spenning. Med uavgjort eller seier til Molde, så kan seriegullet bare sendes til Romsdal.Molde vinner nok greit (de har for stort forsprang til å rote det vekk på de siste kampene!), Glimt tar sølv, RBK på tredje....
mvh
Proffen
Ikke mye som virker der nei.Hørte snakk om Viking, men de hadde neppe virket der. Er det noe som gjør?
Glimt kjøpte fra serielederen (nå toer) i Ligue 1. Det er litt tøft vell? Men Skeid overgår oss der. De kjøpe fra PL.Det er flott at forsterkninger kommer til Glimt, men er de like sultne nå? Og kampformen er vel løgen, -blir de klare til å berge Glimt gjennom de innledende Europa kampene?
Solgt på en hype bygget i en god periode for klubben, som både kjøperene og sikkert spillerene selv også trodde på;
Er det en eneste av disse «diamantene» som har slått til ute? Vært artig å sett bunnlinja etter salg og kjøp transaksjonene. Har klubben solgt dyrt og kjøpt dem tilbake fra benken/tribunen for panten, er det jo nydelig business da
Summen av disse retur-kara sammen med et etablert lag i match form er det som gjelder på banen fremover nå.
Om Berg (Og co.)legger fra seg LV baggen sin, hopper inn i svart grilldress og stepper opp for en runde eller ti med seriøs trening så kan høsten bli fin for de gule. Det blir greit spennende![]()
Ja det var rart.Av en eller annen grunn har jeg mer tro på Glimt sitt eget spill i Europa League, enn jeg har på Moldes defensive kontringsfotball i Conf. League.
Om dette er den ene tingen han har lært i løpet av karrieren så sier vel det en hel del.![]()
Solbakken varsler prat med fotballpresidenten om Normann-valg
Landslagsspiller Mathias Normann (26) er på vei til å fortsette karrieren i Russland. Landslagssjef Ståle Solbakken kaller valget «kontroversielt og overraskende».www.nrk.no
– Er det én ting jeg har lært i min karriere, er det at man ikke blander politikk og fotball. Jeg skal dit for å spille fotball og er «happy» med det, sier Normann til TV 2.
jaja...