BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.873
Drar ikke dit før jeg kan vise offentlig kjærlighet.
Fan engagement is so important. We saw how the grassroots movement brought down the Super League. You can protest. You can affect sponsors. This game doesn’t belong to FIFA, but to the fans and the players. Maybe FIFA will finally understand that this World Cup should never have taken place in Qatar.You don’t need to boycott the World Cup to have an impact. The best way is to go there and speak up when the world’s eyes are on you.
- Tim Sparv
Jeg har notert plasseringen etter 29 kamper ovenfor.Tabelltips 2022 (15.03 Edition)
1. Glimt - 2
2. Molde - 1
3. Viking - 11
4. Sarpsborg 08 - 8
5. Odd - 6
6. RBK - 3
7. LSK - 4
8. VIF - 5
9. Sandefjord - 14
10. Strømsgodset - 12
11. KBK - 15
12.Ham Kam - 13
13. Haugesund - 10
14. Tromsø - 7
15. Aalesund - 9
16. Jerv - 16
Korrupsjon er et verdensomspennende problem. Neppe noe verken Norge eller Lise Klaveness kan gjøre noe med. Lysegule land - ikke mange av dem - er de minst korrupte - og så blir det bare verre;Så lenge korrupsjon er normalen i de fleste av verdens land får vi ikke bukt med korrupsjonen i internasjonale organisasjoner med høy omsetning. De kunne like godt auksjonert ut mesterskapene.
Er jo litt flere kamper å velge i mellom da, enkelte Lørdager kl 16.00 kan en velge mellom 5 kamper pluss tidlig kamp og sen kamp. Her jeg bor er det ingen mulighet for live fotball med noe kvalitet, så da blir det PL på TV. Synes ikke det er så dyrt egentlig, i tillegg får jeg de engelske cupene, EL og Conference L og tysk og skotsk serie.Ikke noe jeg støtter, men det største tyveriet er kanskje prisene som forlanges for noen signaler. Årskort for meg og mine to gutter inkl europakamper er jo billigere.
Ulovlig TV-bruk øker: Anslår en lekkasje på tre milliarder i året
Mens eieren av rettighetene til å vise Premier League har mindre abonnementsvekst enn ventet, vokser det illegale markedet. Nå ber de om økt fokus fra politi og myndigheter.e24.no
Tromsø?Her jeg bor er det ingen mulighet for live fotball med noe kvalitet
Nordfjordeid ligger på Nordvest landet, innenfor Stadt. Litt langt å reise på kamp.Tromsø?
Det er dessverre slik det er blitt, rettighetene blir kjøpt for enorme summer så det må tas inn igjen. Dette med en bruker er det PL som bestemmer, ikke Viasat. Jeg har fullt abonnement, men dersom jeg er bortreist og skulle ha lyst å se en kamp på padden, så må jeg ha PL på Viaplay i tillegg, det vil si dobbel pris. Sånn var det når TV2 hadde rettighetene også.Så Liverpool i dag som gratis tippekamp. Har jo savna det littegrann må jeg innrømme. Bra fotball. Synd det er så dyrt og at man da bare får en samtidig bruker. Da kan ikke jeg og guttene se det sammen når vi ikke er sammen annen hver helg. Eliteserien er heldigvis mer attraktivt for oss uansett.
Jeg har parabol og har PL fra Allente(Viasat), Viaplay en inklusiv, men kan ikke se PL der uten å betale ekstra for det. CL streamer jeg på TV2 Play. Med basis abonnement koster det meg 1200.- i måneden + 399.- for TV2 Play.Når iptv koster en snau 1000 lapp i året og man får absolutt alt skjønner jeg at folk velger det.
Skal man ha PL, champions league og eliteserien er det fort 1000 i måneden.
Men jeg får da sett PL på flere platformer, ikke samtidig selvsagt, med viasatt abo
Klart jeg synes det er dyrt, men jeg har mye glede av det, spesielt nå når det går mot vinter og det er mørkt og trist ute. Jeg ser nesten ikke no annet enn fotball på TV pluss litt vintersport og Formel 1.20k i året for fotballinnhold på TVen er jo rein griskhet. Håper de går på en real smell. Jeg hører at andre europeiske land betaler betydelig mindre for det samme innholdet. TV2 var smarte som trakk seg ut av dette lite bærekraftige markedet. Nå ser jeg for meg at eliteserieproduktet blir bedre men dyrere med årene.
At Premier League, som et eksempel, går på en smell på grunn av konkurser hos rettighetshavere er kanskje en sunn mekaniske for å stoppe litt av galskapen. Fotballen vil alltid spilles.Hvis nok folk bruker illegale kanaler så er det ingen som har råd til rettighetene lenger og da kan heller ikke de som ser illegalt få se kampene. . Catch 22?