Hedde
Førr evig!
- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 3.831
Lillestrøm til uka, Brann på lørdag. Adekvat motstand?
Det er fortsatt litt tidlig å avskrive noen. De to tapene Molde hadde i fjor kom også tidlig. Men det er alltid vanskelig å forsvare et seriemesterskap. Det er ikke ofte det skjer. Det er vel fortsatt bare Eggen og Ingebrigtsen som har klart flere enn to på rad, som trenere.Moe beskyldes for stahet i forhold til 3-4-3. Han får ikke sin stjernesignering Berisha til å fungere som indreløper. Men de har gode nok spillere til andre system også. Får følge med på hva som skjer. Vil ikke avskrive dem iallefall.
Burde vel bli litt bedre motstand, selv om LSK forsvaret ikke akkurat har imponert,Lillestrøm til uka, Brann på lørdag. Adekvat motstand?
Byen er jo så liten at det er flere bortesupportere på kampene enn innbyggere.Sterkt av Molde å trekke 20% av byens befolkning på kamper i snitt.
Må bli Brann vs BodøGlimtHvem møtes i finalen på Ullevaal?
Joda, der deles det ikke ut pokal da...^ men først en tur nordover vell...
Hvis det er vanlig B/G gress standard vi så her i uka så forstår jeg hvorfor dere er imot gress fra moder jord, for det var temmelig ordinære greier.Da spår jeg Glimt nedenom og hjem og gullet "up for grabs" om åtte år når forbudet trer i kraft.
..og Salvesen og Solbakken er klar til kamp igjen.Viking for serietoppen HamKam på besøk ser jeg. Interessant.