Sport, sykkel og trening Norsk Fotball 2023

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964
    Hugo Vetlesen forlater Bodø/Glimt.

Midtbanespilleren reiste mandag morgen på medisinsk sjekk i belgiske Club Brugge. Klubben trenes fra og med neste sesong av norske Ronny Deila.

Ifølge TV2 skal overgangssummen for Vetlesen være på mellom 70 og 90 millioner norske kroner.

En Glimtlegende som forlenget kontrakt med Glimt slik at man fikk tid på seg til en god avtale. Legendarisk spill og legendariske mål. De siste i går fra utenfor sekstenmeteren mot Hamkam.

Sist redigert:
    Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.705
    Hugo Vetlesen forlater Bodø/Glimt.

Midtbanespilleren reiste mandag morgen på medisinsk sjekk i belgiske Club Brugge. Klubben trenes fra og med neste sesong av norske Ronny Deila.

Ifølge TV2 skal overgangssummen for Vetlesen være på mellom 70 og 90 millioner norske kroner.

En Glimtlegende som forlenget kontrakt med Glimt slik at man fikk tid på seg til en god avtale. Legendarisk spill og legendariske mål. De siste i går fra utenfor sekstenmeteren mot Hamkam.
    Når ser du for deg at han kommer hjem igjen? :cool:

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964
    Din luring. Aspmyra ble godkjent for cl sist etter oppgraderinger. Lerkendal må nok vente veeeldig lenge før Rekdal får oppgradert laget sitt tilstrekkelig. Er det sant at halve laget er u21 eller yngre? Oslo skal være fornøyd om de får eliteseriespill i 2024.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.873
    Nidarøhallen er nok det mest sannsynlige stedet for en semifinale i CL på norsk jord.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.862
    Sted
    Trondheim
    Godtt å se noen bruke navnet Nidarøhallen. Trondheim Spektrum liksom! Fysj.
    Ellers legger jeg merke til at "nedrykkskandidaten" RBK ligger 3 poeng bak "gullkandidaten" Molde.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.862
    Sted
    Trondheim
    Din luring. Aspmyra ble godkjent for cl sist etter oppgraderinger. Lerkendal må nok vente veeeldig lenge før Rekdal får oppgradert laget sitt tilstrekkelig. Er det sant at halve laget er u21 eller yngre? Oslo skal være fornøyd om de får eliteseriespill i 2024.
    Snittalder hos RBK er 24 år. Hansen (33), Skjelbred (36) og Henriksen (30) trekker opp snittet. Uten dem er snittalderen 22,5 år.
    7 av spillerne er U21-spillere, og 4 er akkurat blitt 22.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964
    Korrigert for kamper spilt så kan man si at Rosenborg ligger et poeng over Sandefjord. Men hvem er det egentlig som prater om nedtrykk? Det må være Trønderne selv det.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.873
    RBK har bestemt seg for å være en rekrutteringsklubb for utenlandske spillere i stedet for en storklubb i norsk målestokk.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.862
    Sted
    Trondheim
    Tar du med de som nettopp er fylt 22 er det jo ikke langt fra sannheten. 11 av spillerne i en tropp på 24 er der. Skjelbred og Sæter er pr. dato ikke aktuelle grunnet skader, så 11 av 22 er nokså akkurat halvparten.
    Det stemmer kanskje ikke helt nå, men det gjorde det i starten av sesongen.

Sist redigert:

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.873
    Rekdal har i alle fall lyktes med en ting - å ta forventningene til RBK ganske langt ned.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964
    Startelleveren i går hadde en snittalder på 25,3 år ifølge min info.

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.705
    – Det er ikke noe prosjekt. Jeg står i en jobb hvor Rosenborg er i en oppbyggingsfase med halve troppen på U21-alder eller yngre. De må jobbes med, de må utvikle seg. Rekdal til VG i går.

RBK-krisen forlenget mot Stabæk: – Det er ubehagelig - VG
    Jeg stusser litt når jeg leser slike overskrifter, er det slik at hvis RBK ikke vinner bortekamper så er det en krise? 1 poeng på Nadderud er da ikke en krise? Ikke engang for B/G hadde det vært en krise.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.862
    Sted
    Trondheim
    Molde tapte borte mot Odd i går. Det er tydeligvis ikke en krise. Ikke det at Brann spilte uavgjort hjemme mot LSK heller. Eller at VIF tapte hjemme mot SIF.

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.705
    Det hadde jo vært en perfekt åpningskamp på en ny stadion. Uansett, får dere til noe slikt så lover jeg at jeg kjøper meg et gult skjerf og tar det på meg når jeg sitter foran TV`n.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964
    Bare vent til etter cupen så blir det stille igjen der i nord.

Artig at det blir kamp mot Tromsø igjen når Tromsø faktisk e blitt god.

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.500
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Når jeg reiste hjem fra kampen igår var jeg helt sikker på at det var siste kamp med fagermo.

Da blir det nytt håp og ny nedtur igjen om ett par år. Går i evig loop dette. Problemet i enga sitter nok høyere opp i systemet.

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.705
    Når jeg reiste hjem fra kampen igår var jeg helt sikker på at det var siste kamp med fagermo.

Da blir det nytt håp og ny nedtur igjen om ett par år. Går i evig loop dette. Problemet i enga sitter nok høyere opp i systemet.
    Ja det er veldig sjelden at en quick fix virker i lengden.

Sist redigert:

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964
    Går helt fint i Brann og Tromsø til tross for at Mohn trakk seg i 2021. Brann og TIL måtte se langt etter nødhjelp i nedrykksstriden det året.

Ikke et vondt ord om gavmilde Mohn. Vi som så cupsendingen fra Sotra forrige uke så hva han og hans penger bidrar til i bredden nå fortiden. Men altså, det går helt fint med toppklubbene han forlot.

Noe for Vålerenga?

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.705
    I Vålerenga er det slik;

« Nå starter jakten på ny trener, og Vålerenga-toppen sier «han vil være med rundt bordet» i arbeidet med å finne Fagermos erstatter.» Hilsen Trøim. Når man driver slik så kan det ikke gå bra men de får holde på.

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.705
    Ellers så er det på tide at Haaland dukker opp på samlingen slik at Ståle S kan snakke fotball og ikke så mye om festing. Og hva med Haaland, blir han klar, er han tom og utladet, lager han 3 mål mot skottene eller flopper han, melder han forfall, bare å følge med. Uansett så er det slik at blir det ikke en 3 poenger på lørdag så er det bare å finne på noe annet.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964
    En bakfull og litt gretten Haaland tar skottene lett. Deres egen medisin.

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    1.833
    Torget vurderinger
    1
    Ellers så er det på tide at Haaland dukker opp på samlingen slik at Ståle S kan snakke fotball og ikke så mye om festing. Og hva med Haaland, blir han klar, er han tom og utladet, lager han 3 mål mot skottene eller flopper han, melder han forfall, bare å følge med. Uansett så er det slik at blir det ikke en 3 poenger på lørdag så er det bare å finne på noe annet.
    Må bare advare om at jeg skal på kampen og da pleier det å ende dårlig..

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.705
    VG as we speak; Klokken 15.51 steg han ut av flyet på privatterminalen. Saken oppdateres!

Får asso til Molde i 1984 da Miles endelig landet og Knut Borge var konferansier; Gud er i garderoben..

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.964
    Det var jo på tida han dukka opp 🍾🎉

Trodde et sekund at det var ny spiller til Glimt. Fikk litt sånn asso.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn