BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.873
Man bør ikke le siden Bjørlo.
Men det må nok bedre spillere til, ja.
Men det må nok bedre spillere til, ja.
Det ryktes at Glimt møter Viking i treningskamp når de kommer seg på treningsleir i Syden. Hvem betaler Salvesens flybillett sørover, og hvem betaler hjem igjen?Ny sesong, nye muligheter...
Han klarer ikke å bestemme seg, det betyr at han ikke vil så Viking må legge dette dødt og se andre veier.Det ryktes at Glimt møter Viking i treningskamp når de kommer seg på treningsleir i Syden. Hvem betaler Salvesens flybillett sørover, og hvem betaler hjem igjen?
Yaw Ihle Amankwah mener noe av det samme:Det er langt fra negativt at Glimt- spillere flopper i klubber utenlands. Det vil jo si Knutsen har løst koden; gjøre kollektivet bedre enn hva den enkelte spillers nivå skulle tilsi. Kanskje den eneste måten for et norskt lag å hevde seg. Og akkurat hva Nils Arne Eggen gjorde med RBK, med uhyre sterke resultater i Mesterligaen.
Man skal alltid si alltid, men han har litt for gode individuelle ferdigheter til å ikke lykkes, er jeg redd.Trønderne kan jo satse på at han rammes av B/G syndromet og kommer stille og rolig tilbake til en flyplass nær RBK om ikke så lenge.
Mener du det? Han var toppscorer der også, med 15 mål, og de rykket opp.Men som han tydeligvis ikke viste i Horsens, der han vel ikke var noen suksess?
Har ikke fulgt så mye med, så der har jeg vel tatt feil da. Jeg hadde bare det inntrykket. Var det flere interessenter da han gikk til RBK?Mener du det? Han var toppscorer der også, med 15 mål, og de rykket opp.
I min bok er det suksess, spesielt med tanke på alderen.
33 spillere?Helt nytt av året: Bodø/Glimt har rigget seg for en 2023 sesong med dobbelt sikring på hver eneste plass og mye rotasjon på laget.
Da ser jeg heller på Championship.Har heldigvis fastpris på PL ut sesongen.Viaplay øker prisen til 749,- Om de beholder sine kunder vil de tjene penger, men det går vell ei grense et sted for de fleste. Lekkasje til ES?
Ikke mange årene siden Glimt måtte reise til Lerkendal eller lengere for å spille sine hjemmekamper i Europa. Da er vell en times biltur greit en skjelden gang iblant.Noen kjøper tilbake spillere for millioner mens andre ikke har råd til å bruke sin egen bane..
Fordi de ikke hadde råd til å spille hjemme eller fordi stadion ikke holdt standarden?Ikke mange årene siden Glimt måtte reise til Lerkendal eller lengere for å spille sine hjemmekamper i Europa. Da er vell en times biltur greit en skjelden gang iblant.
Tidligere har forøvrig Glimt spilt UEFA Cup på Ullevaal Stadion da de møtte Sampdoria i 1994.
TV2 satte vel også opp prisen ganske mye for norsk fotball mener jeg å huske, det koster litt nå hvis en vil ha med seg alt.Har betalt for PL sikkert i 20 år, men nå faser jeg ut. Prisen for å følge ett lag både i Pl og CL blir for dyrt.
Syns også dessverre produktet til viaplay er dårligere.
Jeg ser via parabol og det er bra kvalitet, en del kamper i UHD også nå. Men dyrt er det, 1200.- i måneden + nesten 400.- for CL på TV Play.Har betalt for PL sikkert i 20 år, men nå faser jeg ut. Prisen for å følge ett lag både i Pl og CL blir for dyrt.
Syns også dessverre produktet til viaplay er dårligere.
Er det noe jeg virkelig trenger i hverdagen, så er det fotball, betaler det selv utenom hjemme budsjettet.Jeg stusser litt på hvordan de tenker når de setter opp prisen, det skrives og snakkes om at alt blir dyrere i disse tider, også det som vi MÅ ha, det første folk kutter ned på når det begynner å bli stramt er jo slike luksus ting som vi ikke trenger i hverdagen. Vet ikke hvordan folk flest tenker men et abbo på fotball er vel ikke noe som er trygt plassert i hjemmebudsjettet? Hvis mor vet om det da....