Sport, sykkel og trening Norsk Fotball 2023

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.974
    đŸ‘„ Leser la til kontekst

Aker stadion i gÄr kveld, Molde - TromsÞ IL, 5597 tilskuere. Kilde: VG Live. Sprik pÄ antall solgte billetter og antall som mÞtte opp der altsÄ.

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.570
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Det diskuteres hvor KÄffa skal spille sine hjemmekamper i Eliteserien. Intility arena er det Äpenbare svaret. De gamle leietakerne har sikkert ikke bruk for banen pÄ de samme tidspunktene lengre og begge har de samme jordiske sponsorene.

Men nÄ forgriper vi vell begivenhetene en liten smule.
    Heldigvis eier VÄlerenga stadio selv, sÄ kan kose oss der i obos ogsÄ :)

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    HÄper pÄ mer ydmykelse pÄ sÞndag.

Hedde

FĂžrr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.082
    Kreftene mot udemokratiske fotballpamper vil helt sikkert vokse seg sterkere. PÄ et tidspunkt kan det kanskje skje noe, men sÄ lenge UEFA er Ä lomma til noen fÄ storklubber her i Europa vil ikke de gjÞre noe. Kan vi klare Ä kutte bÄndene mellom UEFA og noen fÄ store klubber, sÄ er det hÄp om Ä fÄ til mye spennende. UEFA ville fÄ stor makt over FIFA (igjen).

Vi kan bare stÄ pÄ videre for de rette verdiene vi tror pÄ.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Tror ikke vi kan forvente stort av Spania eller Italia, og FA ser ut til Ă„ ha nok med sine egne 6 store stygge ulver.

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.974
    Det har da ligget i kortene lenge at SA skal ha et VM, skjÞnner ikke indignasjonen til StÄle og Lise, dette er en tapt sak. Det er for store penger involvert. Men vi er jo litt heldige i Norge da siden vi ikke skal vÊre med uansett.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Jeg skjĂžnner godt indignasjonen deres. Jeg er heller ikke like pessimistisk til det norske landslagets framtid.

Hedde

FĂžrr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.082
    Tror ikke vi kan forvente stort av Spania eller Italia, og FA ser ut til Ă„ ha nok med sine egne 6 store stygge ulver.
    Tebas i La Liga er kritisk til ECA (noen fÄ storklubber) og jobber aktivt for Ä fÄ frem bredden av klubber i Europa.

The Union of European Clubs travelled toSeville last week to attend the World Football Summit and used the opportunity to meet with clubs from LALIGA.

Javier Tebas Medrano, President of LALIGA, was also present at the meeting and said « ECA is not representing Europe’s clubs and is still under elite clubs’ control and dominion. Therefore, an alternative is needed. A different and democratic alternative that represents small, medium and big clubs.». UEC representatives presented their view on the current governance of European club football and the necessary changes to counter elitist reforms which negatively impact domestic leagues.

We look forward to working with clubs fromLALIGA in the coming months!

UEC representatives meet with clubs from LALIGA at World Football Summit - Union of European Clubs - News (ueceurope.org)

Rosenborg og VĂ„lerenga kan begynne med Ă„ melde ut av ECA og inn i UEC.

Sist redigert:
    Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.974
    Jeg skjĂžnner godt indignasjonen deres.
    Poenget er at Infantino har spilt resten av fotballverden trill rundt mens alle visste hva han ville. Å komme med noen pip nĂ„ i ettertid er i seneste laget sĂŠrlig med tanke pĂ„ at resten av verden fĂ„r litt av VM kaka fĂžr 2034.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Poenget er at Infantino har spilt resten av fotballverden trill rundt mens alle visste hva han ville. Å komme med noen pip nĂ„ i ettertid er i seneste laget sĂŠrlig med tanke pĂ„ at resten av verden fĂ„r litt av VM kaka fĂžr 2034.
    Ja, sÄ det er all grunn til Ä vÊre indignert.

Hedde

FĂžrr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.082
    Knutsen i dagens avis (min utheving)

– Det er jo egentlig et mirakel at vi har kommet dit vi er pĂ„ Aspmyra. Jeg har fortsatt troen pĂ„ Glimt. For min del er det fortsatt veldig spennende Ă„ vĂŠre her. For Ă„ maksimere vĂ„re muligheter trenger vi et nytt stadion, slĂ„r Glimt-treneren krystallklart fast og poengterer:

– Vi har vokst ut av Aspmyra for lengst. Jeg hĂ„per virkelig ikke muligheten til fortsatt utvikling og vekst skal begrenses av at vi ikke klarere Ă„ realisere noe de lykkes med i veldig mange andre byer, slĂ„r Glimt-treneren fast.

– Mulighetene ligger der. Denne klubben har fortsatt et enormt potensial som kan hentes ut. Det er en reise jeg gjerne er med pĂ„. Denne reisen bĂžr ikke stoppes av begrensninger og manglende infrastruktur. For meg er dette helt Ă„penbart og avgjĂžrende, presiserer han.

Sport, Fotball | Derfor mĂ„ Glimt bort fra Aspmyra: – ThalleveiĂ„keren er eneste alternativ (an.no)

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    NÄ fikk du meg til Ä tenke pÄ Lerkendal fÞr CL.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Men det er noen tiÄr fÞr publikumsrekorden fra siste serierunde i 1985 blir slÄtt, siden kapasiteten nÄ ikke er i nÊrheten. Man kan jo ikke stÄ som sild i tÞnne lenger.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    11.086
    Sted
    Trondheim
    Det reelle tallet fra 1985 er jo hÞyere enn det ofisielle, da de mÄtte Äpne portene og slippe inn folk gratis da presset mot inngangsportene ble for stort. Ingen vet vel nÞyaktig hvor mange som var pÄ Lerkendal den gangen, men at det var flere enn 28569 er det vel ingen uenighet om?

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.974
    Ja, sÄ det er all grunn til Ä vÊre indignert.
    Neste VM er utvidet til 48 lag og gÄr i Nord Amerika, VM etterpÄ gÄr i SÞr Amerika, Europa og Afrika, fÞr SA i 2034, like gnomen eller ei men fotballpolitisk sÄ er det en genistrek. Gjett Ún gang om det blir mye stÞy om dette.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Det reelle tallet fra 1985 er jo hÞyere enn det ofisielle, da de mÄtte Äpne portene og slippe inn folk gratis da presset mot inngangsportene ble for stort. Ingen vet vel nÞyaktig hvor mange som var pÄ Lerkendal den gangen, men at det var flere enn 28569 er det vel ingen uenighet om?
    Ja, man anslo rundt 35.000

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Det var definitivt ikke forsvarlig. Der jeg sto kom det et ras med mennesker mot gjerdet da Sollied endelig fikk ballen i mÄl. Vi sto jo i gjÞrme.

Hedde

FĂžrr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.082
    Det ble en god historie iallefall.

12.000 pÄ Aspmyra i -75 mot Viking. Den blir nok stÄende.

Hedde

FĂžrr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.082
    Hamkam med drÞmmemÄl. Fotball er gÞy.

Valentino

J. BrĂŒnnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.872
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    JÞje meg. Viking altsÄ. Det e sÄ enn mÄ holda Þyene pÄ plass med fingrane.

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    11.974
    Noen spekulerer pÄ om ikke Bell og Solbakken blir litt "to much". Bell med hundre og Þrten pasninger i dag. Kanskje velge? Nei, jeg vet ikke. Det var noe annet i sommer.
    Lokalavisa for flere uker siden..;

Med Bell inne blir konstruksjonen feil. Solbakken og Bell ser nÊrmest ut til Ä drepe rommene for hverandre. De blir litt for ballsÞkende og like som typer. Viking framstÄr mer baktunge. Bell gÄr nesten litt i veien for Solbakkens spisskompetanse pÄ Ä vri spillet hurtig ved Ä blokkere rommene mot hÞyre.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.061
    Sted
    Sortland
    Glimt har +39 i mÄlforskjell
    Brann har +19 i mÄlforskjell

Selv om Brann vinner de tre siste og Glimt taper de tre siste, mÄ Brann ha 11-0 og Glimt ha 0-10 (eller tilsvarende)
    i mÄlforskjell pÄ de tre siste kampene.
    Det skjer bare ikke.

Gratulerer med seriegull BodĂž/Glimt! :love: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :love:

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.061
    Sted
    Sortland
    Ser forÞvrig at VIF-forsvaret gjÞr det de (og RBK-forsvaret) kan best i Är: StÄr og ser pÄ.
    Det har spredt seg til Molde ogsÄ ser jeg. :rolleyes:

Hedde

FĂžrr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.082
    TromsÞ var ikke nokka god. Snilleste Vikinger ever. Neste helg vinner vi serien pÄ Aspmyra.

đŸ»

• Laster inn

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Laster inn

Topp Bunn