Hedde
Førr evig!
- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 3.831
Kvaratskhelia
Mourinho forsøkte også å si noe i den duren, men tapet satt virkelig i ham. Samme her. Portugal er rystet.Det er som da Norge slo Brasil i -98. Resultatet har ingen betydning for taperens, B-lag.
Enig i at VAR ikke imponerte i går, men på den annen side hvor skal de sette grensen for dette med holding i drakta? Hvis holding er straffe uansett så har vi straffe etter hvert eneste hjørnespark.Men dommeren da og VAR? Straffen Georgia fikk var ekstremt billig og Ronaldo ble jo fratatt minst en straffe om man følger logikken om å bli fratatt en målsjanse.
Burde dette få følger?
Sant nok, men noe må gjøres ellers blir dette dommerenes og VAR's kamp. Ikke lagene.Enig i at VAR ikke imponerte i går, men på den annen side hvor skal de sette grensen for dette med holding i drakta? Hvis holding er straffe uansett så har vi straffe etter hvert eneste hjørnespark.
Må nok kraftigere lut til for å dempe abstinensene så det blir nok NM i friidrett på meg.Godt at eliteserien starter opp i dag etter pausen.
Sarpsborg har fått seg ny trener i pausen, du vet hva som pleier å skje da?Ah...endelig kampdag for de helgule
Rapportene tyder på en mye skarpere Glimtlag etter ferien. Fredrik André Bjørkan, Daniel Bassi, Sondre Brunstad Fet og Runar Espejord er i full trening og Brice Wembangomo nærnmer seg storform. Jens Petter Hauge er i tillegg "on fire" sies det.
Så får vi se hvordan Brann, Viking, Molde og Fredrikstad (spillefri) gjør det fremover.
Ja. Og så har jeg jo tanker om å ta med gutta, og da må det være trygt. Blir ingen tur til Roma med andre ord.Tror jeg hadde ventet med en bortekamp til gruppespillet..