Hedde
Førr evig!
- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 3.976
Hva??? Mer enn på Ekeberg også?
Må ha vært wienerbrødene.I OBOS ligaen på en mandag ble det solgt mer billetter enn noen av kampene i eliteserien i helgen.
Lavere enn FFK10600 på Viking-Molde i går.
Det er det ingen grunn til etter flere matchavgjørende inngripner.Jeg stoler mer på VAR enn supportere.
Det koker jo ned til hva man synes er viktig - spontanitet eller rettferdighet.Nei, man er provosert over brudd i spillet og at spontaniteten er borte. At man ikke kan juble for scoring etter ett raskt kast med blikket på linjedommeren, men må vente i noen minutter.
Når det da i tillegg blir feil avgjørelse er det helt meningsløst.
Har nullproblem med at det blir noen feil avgjørelser når det kommer til marginale offsider uten VAR. Dette jevner seg ut i løpet av sesongen.
Spillerne drasser jo rundt på elektronikk som viser hvor på banen de er. Skulle tro de kunne brukes.Hva om VAR grep inn kun på clear and obvious. Nå har de lært at margin ved offside er større enn en halv meter. La oss si en meter for å være sikker nok.
Er lei av at poeng deles ut av video dommer.
Hvilket demokrati var det ved innføringen av VAR?Nå er jeg uansett verken ihuga tilhenger eller motstander av VAR, utover at jeg synes vi skal henge med resten av verden, men jeg er ihuga tilhenger av demokrati, så jeg er sterkt imot metodene som brukes av motstanderne.
Typisk trønder, er spontan bare en får tenkt seg litt om først...Husk at med VAR får man spontan glede to ganger per mål. Først når målet scores og så når VAR-avgjørelsen kommer.
Spørsmålet er bare hvilke supportere som får den siste spontane gleden.
VIF får sørge for å holde seg i Obos da. Sikkert andre der som gjerne vil dit man har VAR.Hvilket demokrati var det ved innføringen av VAR?
Uansett - riktig eller feil avgjørelse - det er tidsbruken, spontaniteten og gleden som er problemet. Er ikke gøy å sitte på stadio og ikke kunne juble når det blir mål. Årets sesong i Obos har vært langt mer gøy og givende, enn sesongen med VAR. Uavhengig av de spillermessige resultatene.
Usikker på om du mener dette eller ikke, men med VAR får jeg ingen glede, hverken første eller andre gangen.Husk at med VAR får man spontan glede to ganger per mål. Først når målet scores og så når VAR-avgjørelsen kommer.
Spørsmålet er bare hvilke supportere som får den siste spontane gleden.
Dette er ett godt poengLes
VAR & fotballdemokrati
Fra dag en har Lillestrøm Sportsklubb og Kanari-Fansen hatt et tydelig standpunkt mot VAR og vi har ikke vært redde for å gå i bresjen.www.kfl.no