Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2024

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Obos...
    å-hei-å-hei-å-hei-å-hå-å.

    Rosenborg klarer vell å stille en bedre elever i seriekamp tenker jeg. Men dette sier kanskje noe om en håpløs bredde i troppen.
     
    Sist redigert:

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Har ikke fulgt så nøye med så jeg vet ikke. Det var bra i dag men som sagt så var nok det også at RBK var skikkelig dårlige.
    Om man bare leser resultatene i treningskampene så slipper dere ikke inn mye mål. Ellers tror jeg Viking vil ligne på seg selv også i år. Det kan bety en plassering i toppen en plass - til høsten starter.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    I morgen møter Bodø/Glimt Molde til generalprøve. Glimt stiller med tre lånespillere fra Junkeren og resten er gamle Tromsø spillere ;) Vell, man kan ikke lese all verden ut av sånne kamper. Det viktigste er å holde spillerne i trenings-kampsyklus.

    Ellers

    Hvor lenge før årets første gull-låt fra Stavanger ligger på Spotify?

    Og hvor lenge til den blir slettet igjen?

    --

    Nidaros kunne her om dagen fortelle om mannen som krevde å bli løslatt fra fengsel - for å se Rosenborg i seriestarten,

    Ved nærmere ettertanke har lagmannsretten kommet fram til at det vil være større straff å se RBK i Eliteserien enn å sitte i fengsel.

    --

    til.jpg

    💛
     
    Sist redigert:

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    I dag rota jeg meg inn på treningskamp mellom Glimt og Molde.

    Man skal ikke legge alt for mye i en kamp hvor mange av de beste er borte og mange fortsatt er skadd eller på vei tilbake. Men Molde virker sterke og effektive i år. Jeg holder dem som favoritt foran Glimt, men ser potensialet for en forrykende sesong for begge lag.

    Nå er det ei uke til det braker løs i Norsk Fotball.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.758
    Antall liker
    21.637
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Dufa er god, men ærlig talt. Flipperspill i boksen mot tre mann. Jeez.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    718
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Orker ikke se landskamper lenger. Vi vet hvordan det går. Hver gang. Jeg tror Haaland må vekk. Bygge kollektiv.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Orker ikke se landskamper lenger. Vi vet hvordan det går. Hver gang. Jeg tror Haaland må vekk. Bygge kollektiv.
    Argentina bygde opp et lag som var uavhengig av Messi. I følge ryktene var dette en avtale mellom Messi og Scalloni når han overtok laget i 2018. De skjønte begge hva som måtte til . Senere, når Messi igjen ble del av laget ble de mestere. Men om dette er mekanismen som må til i Norge.... Neppe.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Tabelltips Eliteserien 2024
    1 Molde
    2 Glimt
    3 Viking
    4 Brann
    5 Lillestrøm
    6 Haugesund
    7 Sarpsborg 08
    8 Tromsø
    9 Fredrikstad
    10 Strømsgodset
    11 Rosenborg
    12 Odd
    13 Hamkam
    14 FKFUM
    15 Sandefjord
    16 Kristiansund
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.283
    Antall liker
    9.134
    Håper RBK kommer mye høyere enn det, at RBK gjør det dårlig er det verste som kan skje, da skal alle skrive og snakke om RBK og alt annet kommer i bakgrunnen. Tipper de begynner å murre om han treneren i Mai.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.946
    Antall liker
    19.800
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Dersom ikke et mirakel skjer, hvor RBK plutselig viser store framskritt, håper jeg faktisk at de rykker ned. På den måten vil det bli full opprensking i både organisasjon, spillerstab og tro og håp-mentaliteten. Restart virker å være det eneste som kan bringe klubben tilbake fra middelmådigheten.
     

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    650
    Antall liker
    2.012
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Argentina bygde opp et lag som var uavhengig av Messi. I følge ryktene var dette en avtale mellom Messi og Scalloni når han overtok laget i 2018. De skjønte begge hva som måtte til . Senere, når Messi igjen ble del av laget ble de mestere. Men om dette er mekanismen som må til i Norge.... Neppe.
    Kan ikke sammenligne Haalands ferdigheter med Messi er nå min mening. Førstnevnte har sine klare begrensninger ift Messi.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    ^ Der er vi helt enige Stover. Men poenget med Scalonis trekk var var å bygge lag som var vanskelig slik kulturen hadde blitt. Det var få som turde sitte på bord med Messi. Når laget hadde opplevd suksess sammen, først da kom Messi tilbake inn i en etablert gruppe.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Jeg er ikke 100% sikker på Solbakken. Men jeg er 100% sikker på 4-3-3.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.918
    Antall liker
    1.921
    Sted
    Sortland
    Landskamp i fotball --- og jeg prioriterte reprise av damefinalen i curling vm mellom Canada og Sveits.
    Solbakken & Co sliter litt :cool:

    Så VG's tabelltips i dag.
    --- vet ikke helt, tror nok litt mer på Hedde (dessverre)
    Ser ikke helt hvordan Glimt skal holde Molde unna, de ser ut som et vinnerlag allerede.
    Viking og Brann (TIL & S08 ?) kjemper om de siste Europa-plassene.
    Taim vil sjov!
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Ja. Og når man vet at Knutsen vil prioritere cl beinhard, så tror jeg Molde tar det i år.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Det er 4.151 dager, 593 uker eller 99.642 timer siden Fredrikstad FK sist spilte i Eliteserien. Velkommen tilbake. Blir gøy å følge mitt gule lag i morra på stadion i plankebyen selv om det bare blir på tv. Endelig er det i gang.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.918
    Antall liker
    1.921
    Sted
    Sortland
    Syns det var en fin kamp mellom Odd og Haugesund i kveld.
    Om dette er standarden for to middels gode lag i Eliteserien så syns jeg det ser bra ut.
    Registrerte at Norsk Tipping ga 3,2 i odds på at Haugesund skulle vinne.....
    Frister det en trippel i morgen?
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.235
    Hadde plutselig et par billetter til Lerkendal i morgen. Helt bak mål.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Enig. To lag som spilte 4-3-3 og som helt sikkert kommer til å bli bedre og bedre til det. Men....det sviktet litt mye bakover for Haugesund selv om de ikke ble straffet for det. Selvik har sine begrensninger ved igangsetting......og han er landslagskeeper.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.918
    Antall liker
    1.921
    Sted
    Sortland
    Enig. To lag som spilte 4-3-3 og som helt sikkert kommer til å bli bedre og bedre til det. Men....det sviktet litt mye bakover for Haugesund selv om de ikke ble straffet for det. Selvik har sine begrensninger ved igangsetting......og han er landslagskeeper.
    Var vel like mye resten av laget som hadde problemer med igangsettingen - Selvik hadde få muligheter som gjorde at han fikk problemer.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Jeg hadde ikke hjertet i halsen når han rolig skulle igangsette, men det er fordi jeg ikke heier på Haugesund.

    Han må trene på dette. Men, på streken....best.
     
    Sist redigert:

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Syns denne var fin for den gamle klubben.

    1000000707.jpg
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Kampdag på TV er ikke helt det samme som kampdag på Aspmyra, men i dag er det full spenning før kampene. Fra og med i dag kan vi for alvor begynne å vurdere lagene og hvordan sesongen 2024 kan komme til å bli. Kan Glimt bli med Molde hele veien? Jeg tror jo det. Vil Rosenborg kjempe blant de seks beste? Jeg tror jo ikke det. Hvor gode er Viking? Jeg tror de er kjempegode. Hvem kan bli toppscorer i år når Pelle sliter med skade over there? Blir det en smurf, en danske, en Finne?

    Hvem kom egentlig med den beste aprilspøken? Var det han som hadde sett Casper Tengstedt og agent Mikkel Hedegaard Christensen i ankomsthallen på Værnes? Var det Godset som beklaget til fansen at de måtte starte sesongen på en slik måte, og skulle helst sett at de fikk lov til å åpne sesongen mot Rosenborg førstkommende søndag med en fulltallig tropp. Et betydelig koronautbrudd der ja. Andre?
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.235
    Den svakeste 11rn RBK har mønstret til seriestart noen sinne?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Den svakeste 11rn RBK har mønstret til seriestart noen sinne?
    Hva? Med den bredden i stallen. Ikke mangel på spillere i RBK. Det må da være noen som duger?
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.758
    Antall liker
    21.637
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Bra omsetning på hårblekingsmiddel oppi Bodø for tiden!
    Solid kamp forøvrig og som alltid Heia Viking, 125 år og Lyse i gull.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.670
    Antall liker
    3.367
    Om jeg hadde vært trønder, hadde jeg kjøpt Supermankappe og bjørnefitte.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.235
    Vi satt bak det rette målet. Så tidlig at suseren fra Sæter hadde retning mot krysset.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.235
    Om jeg hadde vært trønder, hadde jeg kjøpt Supermankappe og bjørnefitte.
    Ikke alle trøndere er like sprø som Sæter. Han overgår glatt Petter Northug.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn