Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2024

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.743
    Nei, jeg prioriterer "live" fotball sammen med gutta. Det blir dyrt nok i grunn.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.743
    Snart straffekonk. Rosenborg må vell si seg litt fornøyd når Molde sliter seg ut.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.529
    Sted
    Trondheim
    Molde har bommet på 2 av de 3 første straffene mens Elfsborg har scoret på sine.
    Og der er Molde slått ut.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.529
    Sted
    Trondheim
    Sykdom i troppen.
    Og Børkeeidet (til Rapid Wien) og Nelson (til Ulm) er solgt/leid ut.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Nevnte Nypan er blant dem som er syk, og torsdag manglet han, Tomas Nemcik, Santeri Väänänen, Edvard Tagseth, Noah Holm og Emil Frederiksen.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Da blir det tur til old trafford og rivieraen?

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.743
    Jeg lovet gutta tur om det ble cl. Får se hva det blir. Manchester er vell ikke drømmen for en lfc fyr som meg, men likevell den kuleste. Nice i januar er ikke på planen. Den gutteturen blir lett utsatt ett år.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.743
    Men tenk å slå Manchester United på Old Trafford, og være der.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.037
    Sted
    Sortland
    De må vel se til G17 laget nå?
    RBK uten de nevnt over hadde vel Stjørdals/Blink enkelt slått?

Stein 99

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Antall liker
    1.166
    Trist at de tapte mot Gazprom laget men
    B/G får mange fine lag å kjempe mot i Europaligaen. Molde for bare kjedelige lag i Conference og byen er skuffet leser jeg.

Interessant det med trener. Hvor mye har han å si for laget?
    Knutsen hadde vel ingen meritter å vise til før han kom til Bodø men der har han bemerket seg stort og denne sesongen vil han vel øke sin markedsverdi og snart få et tilbud han ikke kan si nei til fra utlandet. B/G og norsk fotball vil tape på det vil jeg tro. Kanskje blir han et år til for det er bedre sjanse for CL neste år og kan bli enda mer ettertraktet fra større klubber.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.037
    Sted
    Sortland
    Har ingen tro på at Knutsen skal forlate Glimt.
    Laget - slik det har framstått de siste årene er hans produkt,
    og å gå fra en slik prosess til en ferdigkjøpt spillerstall (og en vedtatt spillestil ??)
    kan da ikke være enkelt?
    Er vel flere (norske) trenere som har prøvd på det samme uten noen spesiell sportslig suksess.
    Men - det er klart; millioner inn på konto teller også.
    Tror ikke han bryter kontrakten (som er ut 2025).

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Fikk heldigvis avverget ransforsøket til slutt.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Det Kjernen driver med er ganske imponerende for tiden. Før fylte de øvre øst, men nå har de inntatt nedre øst øgså. De holder det gående i mange timer, og da RBK så ut til å være fornøyd ned ett poeng økte de intensiteten og da ble det mer eneegi i RBK igjen også.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Emil Konradsen Ceide
    Inn etter 45 minutter i går, målgivende etter 50 minutter.
    Mot Odd i forrige kamp: Inn etter 62 minutter, målgivende etter 65 minutter.
    Mot LSK i kampen før det: Inn etter 71 minutter, målgivende etter 72 minutter.

Det blir poeng av slikt. Han er mye roligere med ballen enn ungguttene, og venter til han finner den rette muligheten. Litt som Ole Selnæs.

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    7.131
    Sted
    Holmestrand
    Det læres forhåpentligvis av dette. Rosenborg brukte også noen sesonger på slikt, før de i 95 og utover bosatte seg i CL. Bare så synd at erfaringene RBK gjorde ikke er overførbare. Det burde nok vært jobbet mer med holdninger til "hvorfor er vi her, hva brakte oss hit, vi er jævla gode siden vi er her, vi skal derfor spille slik vi alltid gjør, vi har intet å tape, vi er ikke turister!"
    Og der mangler man kanskje en viss hr Eggen?

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.529
    Sted
    Trondheim
    Slike er ikke lett å finne. Kanskje Johansson er en slik? Treneren må ha en klar plan spillemessig og innkjøpsmessig og fungere godt sammen med spillegruppa. Man må tenke langsiktig - Knutsen vant vel ikke akkurat serien den første sesongen i Bodø/Glimt heller? Og kontinuitet er viktig.
    Høgmo, Hareide og Rekdal var katastrofer for RBK.

PS: Jeg kan ingen ting om fotball, så det er jo mulig at det jeg skriver er bare tull. ;)
    Og jeg kan vel helt klart regne meg som en medgangssuporter. Det er gøy når det går bra og jeg bryr meg egentlig ikke så mye når det går dårlig så lenge de ikke rykker ned.

Sist redigert:

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    For en gangs skyld håper jeg at Brann vinner.
    Idretten liker å følge sine egne regler, og i motsetning til resten av samfunnet er blasfemi forbudt innen europeisk fotball, og UEFA ser på seg selv som guddommelig. Men om CAS deler dette synet er ikke godt å si. Blir interessant å se hva de svarer.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Akkurat, men tenkte litt på Marius Broholm og pittelitt, bare veldig lite altså, på han vi kaller Northug her i Bodø.

Om noen få år stiller Tiller med flere mann i fotball VM.
    Antar du tenkte på Fredrik Sjøvold. Det har vel gått litt så som så etter at du postet den der.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.743
    Antar du tenkte på Fredrik Sjøvold. Det har vel gått litt så som så etter at du postet den der.
    Sånn bruker det gjerne bli. Men Sjøvold har vist gode ting over tid. Ikke rart han ble tatt ut. Ikke hans skyld at det gikk dårlig i Beograd.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Pyro bør være forbeholdt pyrotekninkere og definitivt ikke supportere som er mest opptatt av sin spontane glede. Innsatslederen som uttalte seg, har for øvrig også gjort en innsats som RBK-spiller, en gang i tiden. Han var også med å rykke opp med Strindheim, på bekostning av Brann i 1983. Mulig jeg har nevnt det før.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    10.512
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Pyro har ingen ting på en idrettsbane å gjøre.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.037
    Sted
    Sortland
    Pyro bør være forbeholdt pyrotekninkere og definitivt ikke supportere som er mest opptatt av sin spontane glede. ......
    Disse ''supporterne'' er først og fremst opptatt av flokktilhørighet og egen eksponering.
    En del av dem er først og fremst opptatt av faenskap.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.529
    Sted
    Trondheim
    Kan man ikke bare stoppe kampen og sende vektere/politi inn på tribunen for å fjerne de som driver med sånt? Når de er fjernet kan kampen fortsette.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn