Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2024

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.845
    Supporteralliansen får kreve at Klaveness avvikler VAR i FIFA og UEFA.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.794
    Jeg tror det beste vi kan håpe på er at all støyen rundt VAR fører til bedre VAR. Her har det jo skjedd ting allerede i år ved at marginale offside ikke lengre er en stor sak. Slik jeg leser saken er VAR kommet for å bli i Norge.

Vi vil jo ikke risikere at Fredrikstad ikke får anledning til å delta i Europa fordi UEFA setter krav til VAR-praktisering i hjemlig liga.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.794
    Kjetil Knutsen vil heller ha Branns utgangspunkt med to poengs ledelse og møtt Molde og Viking. Brann bestemmer sin skjebne.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.845
    Jeg ville også valgt Branns utgangspunkt, men mest fordi de er i form, noe Glimt ikke er i samme grad.
    For et lag i form er det ikke så nøye hvem man møter og hvor man spiller.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.794
    Fotballdemokratiet sa altså ja til en utredning av VAR. Innføring av VAR var ikke oppe til vedtak.

Det ble gjennomført en utredning som resulterte i et beslutningsunderlag til forbundsstyret i november 2021, skrev Karl-Petter Løken i en epost til Josimar i mars. Nå sier generalsekretæren i NFF at det ikke finnes en utredning.

Bør ikke den gamle Rosenborg helten finne noe annet å drive med?

Stein 99

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Antall liker
    1.178
    Jeg tror det beste vi kan håpe på er at all støyen rundt VAR fører til bedre VAR. Her har det jo skjedd ting allerede i år ved at marginale offside ikke lengre er en stor sak. Slik jeg leser saken er VAR kommet for å bli i Norge.

Vi vil jo ikke risikere at Fredrikstad ikke får anledning til å delta i Europa fordi UEFA setter krav til VAR-praktisering i hjemlig liga.
    Fredrikstad trenger ikke å bekymre seg for dette. Hehe, heia Molde

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.794
    Så det. Gruer meg til dere inntar Bodø neste sesong. Vi har ikke t bane, men hurtigruta frykter vi litt for 🤔🚢

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn