Hehe. Sånn hører man fra kanarifugler. Står til i Obos?Samme hvem som vinner..... bare Vålerenga taper !!
Hehe. Sånn hører man fra kanarifugler. Står til i Obos?Samme hvem som vinner..... bare Vålerenga taper !!
Er innflyttet, så driter i LSKHehe. Sånn hører man fra kanarifugler. Står til i Obos?
Dere er ikke de første som faller for lange innkast.Årets første kamp uten meg på tribunen endte med tap til vålerenga. Tar selvkrittik og kommer sterkere tilbake.
Blir spennende med Glimt ikveld.
Ja, og dette har ingenting med dagens rosenborg å gjøre og det bør ikke komme noe ala Ranger. Men at lederne den gang sitter i høye stillinger innen fotballen i dag er et problem. Dette er ikke snusk. Om det finnes beviser så må noen svare for straffbare handlinger. Dog er nok saken foreldet.Hoftun var svært høy på seg selv på den tiden. Jeg glemmer aldri svaret han ga Nils Arne Eggen i 2009, da han tilbydde seg å ta over på fast basis etter Hamren; "det er stort at en mann på 68, som ikke har trent et lag på flere år, tilbyr seg å ta over Rosenborg." Dette sa han i direkte intervju på NRK Radio. Etter å ha vist NAE en slik nedlatenhet, ble Hoftun totalt uspiselig, og jeg er ikke overrasket over at det nå dukker opp snusk.