Politikk, religion og samfunn NORWEGIAN

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.789
Antall liker
9.438
Sted
Trondheim
Sjekket prisen med Lufthansa nå, hvis jeg kommer meg til Frankfurt i morgen kan jeg fly på lørdag til den nette sum av 96 000 kr på økonomiklasse!
I tillegg kommer billetten fra Trondheim til Frankfurt. Den skal SAS ha 7500 kr for. Så 106500 for en "økonomibillett". Kan fly til Frankfurt med KLM for 5700 kr, men så må jeg ha en overnatting i Frankfurt. Nei, takke meg til billigselskapene.
 
Sist redigert:

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
Fly kan faktisk lett selges hvis nødvendig.
 

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.330
Antall liker
13.436
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
De 15-16 sista inläggen handlar inte direkt om det tråden heter. Antingen komma tillbaka till topic eller byta namn på tråden?
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.405
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
Når lederen av LO med over en million i årslønn drar til utlandet for å få fikset tennene billigere så burde de fleste skjønne at det kjempes en kamp i bratt oppoverbakke.

Hvor dum er det mulig å bli for en person i den stillingen? "Jeg og tennene mine tåler ikke norsk kostnadsnivå men arbeidsgivere får versågod betale våre medlemmer det samme kostnadsnivået". Lykke til i fremtidige debatter.
Skal man være kritisk kan man jo også lure på hvorfor LO-lederen tjener det dobbelte av Tekna lederen.
Tekna klarte jo å være for DLD-direktivet... ikke akkurat et kvalitetssignal. Tekna er dessuten en nisjefagforening underlagt akademikerne. Det blir litt som å sammenlikne en mellomleder og direktør.
Er enig i sammenligningen men allikevel er jo lønnen i beste fall helt ordinær blant medlemmene. Har man passert 30-35 bør man være minst der.
 

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.789
Antall liker
9.438
Sted
Trondheim
Jeg bør vel opplyse om at det ordnet seg til sist. Etter 30 telefoner til Lufthansa og nesten 2 t i telefonkø (+ 1 t i telefon med reisebyrå) fikk jeg ombooket til SAS. Først måtte jeg ringe Lufthansa 17 ganger før jeg i det hele tatt kom inn i telefonkøen (som jeg ble kastet ut av etter 45 min). Deretter 20 telefoner til Lufthansa igjen før jeg kom inn i køen nok en gang, og etter nesten 40 min var det endelig en hyggelig dame som tok telefonen.
Jeg var klar over at det skulle være en endags punktstreik i Lufthansa på onsdag, men hadde ikke regnet med at den ville vare til fredag. Jeg fikk beskjed på SMS fra Lufthansa kl 14 (jeg skulle reise kl 19), med en lenke til en web-side for ombooking som ikke fungerte. Stress!

Så dette er jo litt flyrelatert, selv om det ikke har så mye med Norwegian å gjøre...
 
Topp Bunn