Finder dem ikke på Modu. Faktiskt synes jeg deres sortiment er stærkt reduceret.Det er kun laget 200 stk custom kabinett til DiyA med V-fet designen. Modu selger deg sikkert kabinettet med standard front.
Forstår du ikke "custom til DIYaudio"? hadde det vært custom om de lå i nettbutikken fritt for alle til å handle de?Finder dem ikke på Modu. Faktiskt synes jeg deres sortiment er stærkt reduceret.
Havde været fedt hvis de havde det. Anderledes design end det andet. Genereelt får man meget bedre kvalitet på AliExpress og eBay. Modushops samlinger er dårlige og besværlige. Desuden er sorteloxeringen af lousy kvalitet.Forstår du ikke "custom til DIYaudio"? hadde det vært custom om de lå i nettbutikken fritt for alle til å handle de?
Dette er mini dissipante chassis 4U300mm (som ikke eksisterer i ordinær form, da de kun leveres i 2U og 3U) med alle deler i sølv eloksering. Og modushop har aldri noensinne redusert utvalget sitt.
Problemet med kinachassis er at det stort sett er noe søppel av noen kjøleribber på de. modushop sine er laaaaangt mer effektive. Selv kjøper jeg alltid kjøleribber og frontplater hos modushop også bygger resten av chassiset selv. En ting jeg virkelig HATER med modushop chassisene er at de ikke har vett til å bruke forsenkede skruer.Havde været fedt hvis de havde det. Anderledes design end det andet. Genereelt får man meget bedre kvalitet på AliExpress og eBay. Modushops samlinger er dårlige og besværlige. Desuden er sorteloxeringen af lousy kvalitet.
Synd det ikke ble flere herfra.Da er vinnerne som har fått kjøpsmulighet kåret.. Dyrevennen er vel "vår mann"? Gratulerer!!
abadsantos 7
adason
alazira
albertnl
apk
apogee
arthur
asphalt
aud1out
baeijsman
biju55
billyk
blues
bosnarh
buckaroo2
budwiser
carsten.witt
claudeg
codyt
coolnose
cosmo61
crocko
d to the g
dennis hui
dudeisms
dyrevennen
ekai65
elwood625
enochroot
eric
eslheadphone
farleybob
generg
grataku
happyjack
hifizen
itsallinmyhead
jostwid
juanitox
jugi63
kbergsson
kevinheem
koja
kt
manolo47
marra
mbrennwa
mchu28
mega_amp
meper
monotube2
music2myear
nikon1975
noelectrix
oreo382
overtheairbroadcast
pathmark
pierrequiroule
pki
rafapolit
rebone
rhthatcher
rkh
rolandong
rpower
sampsonite
seanny
sharpi31
slimecity
soundhappy
spades
srmcgee
stoolpigeon
studeb
subbu k
super_bq
tborzic
tubesguy
tungstenaudio
twitchie
vemsom
volpar
von ah
vvs07
wdecho
william2001
xrk971
zman01
Enig i det med skruerne. Jeg synes kølepladerne som regel er gode nok. Mit sidste kabinet kostede også DKR. 5000 alt incl.Problemet med kinachassis er at det stort sett er noe søppel av noen kjøleribber på de. modushop sine er laaaaangt mer effektive. Selv kjøper jeg alltid kjøleribber og frontplater hos modushop også bygger resten av chassiset selv. En ting jeg virkelig HATER med modushop chassisene er at de ikke har vett til å bruke forsenkede skruer.
Verden er full av tullinger - ikke minst innen denne hobbyen. Rasjonell oppførsel er ikke veldig fremtredende til tider.