Stemmer det, fotball er en idiot-idrett.Fotball er ikke en nisjeidrett.
Det er mulig det men det er en aning flere som bedriver/er interesert i dette enn i skigåing. Nå er vel ikke deStemmer det, fotball er en idiot-idrett.Fotball er ikke en nisjeidrett.![]()
Sant nok, jeg gir deg den. På den annen side er både fotballkamper og skirenn dørgende kjedelig. Da velger jeg heller vedmaraton når som helst.Nå er vel ikke demest profilerte skigåerene noen Nobelpriskandidater de heller akkurat har jeg lagt merke til....
Sikkert riktig, bare kommenterte kommentaren om hvor "rare" NRK og vi visstnok er. Rører ikke en ball men har ca. 70-80 skidager i året, anbefales. Og så fyrer jeg opp med ved når jeg er tilbake. Finnes ikke noe bedre.Fotball er desto farlegare. Dess fleire som driv på med dette, dess meir ressursar går det til sånt. Det vil alltid avgrense seg å drive med ski, all den tid klimaet hindrar mange i å få eigne opplevingar. Men fotball - her, der det tradisjonelt er vanskeleg med fotball om vinteren, er det laga kunstgrasbane. Som måkast kvar gong det kjem snø, slik at ein kan spele fotball 365 dagar i året. Øydeleggjande for alle andre kulturinitiativ. Vi må jau måke bana/sparke fotball, og har ikkje tid til anna....
Høres nydelig ut.Har vært en kald vinter, ca. 2 favner er gått med og man lærer noe om ved hele tiden. Og den roen som inntar en når man varmer opp rommet er hærlig, viktig å nyte tiden som går med.
Jeg kjenner lukta og hører knittringen...Var på lang skitur i dag, med hunden. Vi kikket etter ryper, og fant en del, det er et godt tegn, men vinteren er ikke over.
Pulversnø, sol, noen få minusgrader - mine brede treski bar godt der vi gikk utenfor løypene. (I nødstilfelle kan jeg fyre med dem: Rønning Treski AS | Fjellski)
Etter endt tur var det tilbake til gården. Det lå noen glør igjen i ovnen, så noen kubber ble lagt på - og kort etter blafret det i flammer, og hunden, trøtt, seg på plass på teppet sitt foran ovnen, etter å ha spist og drukket det han trengte.
En perfekt dag (også ilagt litt krangling om det er lov å selge hifi med god hjelp av eventyrboken).
Nå lytter jeg til mitt nye Ares fonosteg, og det har mine ører godt av. I den andre stuen knitrer det i ovnen, så hvor peiskosen kommer fra vet jeg ikke.
Er visstnok på vei mot kilopriser her til lands også...I Portugal sel ein ved pr kg. Dårleg butikk for kjøparen, stort sett...
Det er vel ikke akkurat ett kjennetegn ved fotballspillere heller.Det er mulig det men det er en aning flere som bedriver/er interesert i dette enn i skigåing. Nå er vel ikke deStemmer det, fotball er en idiot-idrett.Fotball er ikke en nisjeidrett.![]()
mest profilerte skigåerene noen Nobelpriskandidater de heller akkurat har jeg lagt merke til....