Nuforce / Nuprime, same but different...
Jeg har lyttet i kendte omgivelser på et system med en NuPrime ST-10 & en Primare A34.2 forstærker. Og på trods af den tydelige smerte Zerostat udtrykker over min mening, så ændrer den sig ikke.
Jeg konkluderer forøvrigt heller ikke at digital er bedre / dårligere end transistor, på samme måde skriver jeg heller ikke at Rør er det bedste. I
mine ører (og de 3 andre der lyttede med mig) er ST10
ikke på højde med Primare A34.2 (som forøvrigt er digital).
Siden der bliver indikeret at jeg skulle spille på Primare, kan jeg oplyse at mit primære system bygger rundt om forstærkere fra Mark Levinson og NAD (digital) samt Hiraga (klasse A) i sekundær & kontor systemerne.
Der står ganske vist en Primare NP30 streamer på hylden, men det er ikke den primære signal kilde, så jeg har
ingen personlige aktier at forsvare når jeg skriver som jeg gør!
så - Zerostat - og andre tastetur krigere - læs op på folk inden I går til kniven!
med bedste hilsner
Chris
Det vil si at du er bastant på at forsterkere med digital behandling i kretsløpet er dårligere forsterkere uansett. Håper du skjønner useriøsiteten bak denne påstanden. I tillegg har du ikke hørt dem hos deg selv og ikke hatt noen i eie. I tillegg antar jeg også at du bare har Primare.