C
Cyber
Gjest
Da var tiden kommet. Min nåværende doning synger på siste strofen, rusten pryder den tidligere hvite lakken og de 19 årene har tatt på.
Jeg er da altså interessert i gode tips og advarseler på min vei mot nytt bilkjøp medio juni i år. Jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal legge i en bil, først tenkte jeg ca 80 laken, men ser jo at det er mye lekkert opp mot 200 000 også av nyere fabrikat.
Mine krav er:
- Pent design og HØY driftsikkerhet
- Passe motor, ikke undermotorisert, men heller ikke en svær sak som man normalt ikke trenger.
- Den bør være svært sikker å kjøre (og krasje i... *Bank i bordet*)
- Ikke liten, ikke veldig stor, jeg tenker et sted fra Golf-klassen og opp til Passat-klassen. Ikke stasjonsvogn.
Jeg har god erfaring med Toyota, men føler det er litt.....kjedelig?
Jeg er da altså interessert i gode tips og advarseler på min vei mot nytt bilkjøp medio juni i år. Jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal legge i en bil, først tenkte jeg ca 80 laken, men ser jo at det er mye lekkert opp mot 200 000 også av nyere fabrikat.
Mine krav er:
- Pent design og HØY driftsikkerhet
- Passe motor, ikke undermotorisert, men heller ikke en svær sak som man normalt ikke trenger.
- Den bør være svært sikker å kjøre (og krasje i... *Bank i bordet*)
- Ikke liten, ikke veldig stor, jeg tenker et sted fra Golf-klassen og opp til Passat-klassen. Ikke stasjonsvogn.
Jeg har god erfaring med Toyota, men føler det er litt.....kjedelig?