Min?Og den koster?
Ny koster den skjorta, men jeg skal ha 380k for den
Det er jo bare et par Krell-blokker ;D
Min?Og den koster?
Har du hatt C5 i tre år har du vel hatt 1-2 års utgaven av en ny modell, det kan by på barnesykdommer for mange merker. Har selv Xantia HDI, og kan klokke 170000 km uten en kommentar. Jo forresten potta datt av. Innenfor garantien.Vær glad du styrte unna C5 og 407..
Har hatt C5 i 3 år som firmabil, har blitt kjent med hele ettermarkedgjengen til Citroen, byttet deler ukentlig, avsluttet med ny automat før 80K..
407 har samme raklet av et drivverk, både bensin , som jeg hadde, og diesel..
C5 var forøvrig superkomfortabel , tar fartsdumper i 80.
Har nå kjøpt VW produkt, med TDI og DSG. Motoren er råsterk og automaten nærmest trinnløs, kjøreglede så det holder. Ikke på langt nær så rask over fartsdumper som C5.
Har en LOTUS 7 til søndagskjøring, adrenalinmaskin.
Jeg kjøpte bilen brukt, men har nå kjørt den 30k selv. Har byttet alle pærene, men bare en gang så langt. Konstruksjonsfeil? Kjører de med høyere spenning enn vanlig, eller pushes det en killer startstrøm ut? Min er forøvrig en importbil (den gikk sine første 45k i Bayern), så jeg bestemmer selv hvilke lamper jeg vil bruke på dagtid. Bør hjelpe på forbruket av H7-pærer.Hvor ofte må du skifte pærer i frontløkta på bilen din ? Har hatt en 307sw. Ble litt lei av at det var ei eller anna pære på blien som til enhver tid måtte skiftes. Snakket etterhver med andre 307 eiere og de hadde akurat samme problemet. Det er en konstruksjonsfeil som gjør at pærene går, men dette vil ikke Peugeot innrømme.
- Ellers har jeg mye bra å si om bilen.
HeiLiker forøvrig 307 SW-en min, jeg. 2l 110hk diesel fra '02 utstyrt opp til glasstaket. Hvorfor ble det Skoda og ikke Løvebil, herr trådstarter?
C-max virker som en svært ok bil. Av en eller annen grunn fikk jeg aldri sjekket den grundigere.Gratulerer SOEDAL, du begynner vel å få noen førsteinntrykk nå?
Vurderte selv Skoda i sin tid, men når den ikke har forhandler/verksted i hjembyen (Larvik), blir det ikke aktuelt.
Selv skal jeg bytte inn min Mondeo i ny Focus C Max, den kommer om fjorten dager.
Er visst både sprekere, mer sporty og mer praktisk enn Mondeoen. Det blir spennende.
mvh
Den nye modellen har noen cm ekstra benplass i baksetet ja, det er ganske merkbart ved direkte sammenligning. Den er forøvrig 3cm bredere og 6cm lengre enn den gamle modellen.Selv kjører jeg Peugeot partner, men har kjørt octavia mye på langkjøring i nordnorge 2002 modellen. Meget god bil å kjøre, eneste jeg hadde å utsette på den var at det var veldig liten plass for bena i baksetet. Men dette er kanskje forandret på den nye modellen ?
Har god erfaring med denne bilen, det er en stor fordel med seperate seter som kan flyttes rundt (kan også ha to ekstraseter, men lite beinplass ) for alle sitter i like gode seter, og kranglete unger kan om nødvendig skilles...Hei
Jeg likte 307 svært godt, spesielt etter prøvekjøring og førsteintrykk, men ved andre gangs øyesyn falmet den litt. Det var spesielt den modulære bakseteløsningen som tapte seg. Bilen var etter vår mening var bilen for liten til dette opplegget. Standardplasseringen var litt trang, og den alternative plasseringen var nesten ubrukelig for alt annet enn små barn. I tillegg mislikte jeg bagasjeromsløsningen, hvor varer må sikres med nett. Jeg liker at bagasjerommet er et separat rom. Ellers likte jeg bilen svært godt. Pen å se på og glasstaket var bare lekkert.
Syns jeg må korrigere deg litt her. Det er riktig at 307sw har tre separate bakseter, men å si at det midterste er like bra som de to på siden er vel litt drøyt. En voksen person sitter ikke bra i midtsetet.Har god erfaring med denne bilen, det er en stor fordel med seperate seter som kan flyttes rundt (kan også ha to ekstraseter, men lite beinplass ) for alle sitter i like gode seter,