Digitale avspillere Ny cd spiller

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.387
Antall liker
11.099
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
Hei. En kompis av meg hadde havari på sin 20 år gamle nad cd spiller og skal erstatte den. Han spiller på noen Krix Equinox ht som jeg foreslo for han i sin tid, og en nad forsterker jeg ikke husker modellnavn på. Han har fått et tilbud fra Hifi klubben på ny forsterker og cd til 10k til sammen. (Jeg er ikke overrasket over at han blir anbefalt å oppgradere forsterker i samme slengen, men pt virker den gamle fint.) Problemet med tilbudet er at det ikke kan leveres før desember.
Han spiller mye cd, litt vinyl og litt strøming, men han trenger rett og slett en cd spiller. Han er musikkinteressert, liker å vite at han har noe som duger, men er slettes ingen hifi freak. Jeg har ikke oversikt lenger.
?Har dere forslag til et godt kjøp? +/- 5000..?
 
Sist redigert:

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Brukt audiolab cdt 6000 har jeg sett til ca 3500 kr, sleng på en billig dac, ifi/ topping el. lignende, da kan man oppgradere dac senere om man vil.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
BurntIsland: Han kompisen din har tatt ut ca 25% av det som bor i Equinox..de krever masse av forsterkeren, så det overrasker meg ikke at den er nevnt. Audiolab sitter støpt med de australierne..jeg regner med det minst er en Equinox MK2? Men kombiner en Audiolab Mdac+ med en kinesisk Audiolab 100w/monoblokk og 6000 CDT, så har du systemet…
 
  • Liker
Reaksjoner: oct
Topp Bunn