Erland
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.04.2003
- Antall liker
- 6
Gratulerer med ny pramp.
Jeg har likt SLP98 siden den kom ut. Fin sak!
Takk, takk - tror den blir bra ja. Valget var egentlig ikke så vanskelig, og spesielt ikke når Lyric hadde fått tak i denne oppgraderte F1 versjonenGratulerer med ny pramp.
Joda, nå gjelder det å få spillt noen timer på utstyret slik at det løsner. Men allerede nå høres det meget bra ut, og det trass i at jeg kjører med Model 5'n som power amp ;DHvordan går det?
Fått testet noe?
Det låter bedre og bedre for hver time ;DSpenningen er til å ta å føle på janly..Hva er konklusjon etter bare noe timer?
Jeg har loddet noe mer og er så å si ferdig med alle printene. Venter på noen mundorf elektrolytter til høyvolten på analog psuen. 47+47uf-450v. Så må jeg finne en smart måte å "møblere" print og trafoer på. I framtiden ønsker utgangstrafoer og vil gjerne ha plass til dem da.
Fant foresten en fin måte å hardwire analogdelen på slik at jeg ikke bruker noen ekstra loddinger og ingen "skjøter" med sølvkabel.
Dæven, kan du grave med den også?!? ;DMen lyden ja den er lovende fra første spadetak
Den beste jeg har hørt ;D Så enkelt er det.Virker veldig lovende denne dacen.
Hva sier du janly?
Det lille jeg fikk hørt på Horten messa fra rommet til Upgrade var ikke noe å rope hurra for. Men som på alle messer bruker jeg ikke det som målestokk, da altfor mange parametre som rom, akustikk og annet tilkoblet utstyr spiller inn. Har aldri kjøpt utstyr utifra hva jeg har hørt på messer.Er dere som synes AN låter nydelig hjemme (på transistor forsterkere?) de samme som synes at det låt bra hos upgrade audio på messa i Horten?
Vel det var ingen konkurranse imellom fantastiske Conrad Johnson og Audio Note denne gangen, mener jeg i alle fall.Og så fikk de det rimelig mye bedre til enn Audiofreaks klarte i samme rommet med elektronikk og høyttalere til en pris av en middels Mercedes. ;-)
Gikk ut ifra at det var det han mente ja .Neida, det var ikke det. Men upgrade hadde samme rommet som audiofreaks hadde 2 år tidligere.