Kult, ser vanvittig spennende ut.Denne domen blir offisielt lansert i München i morgen. Vi kommer til å presentere den her så fort den er offisiell og vi har all info.
Den ble ikke akkurat gratis denne. Vi har noen fine alternativer fra Bliesma da i M74, men de fungerer ikke like langt ned i frekvens...........Men så var det den kommende M142 daDa er fasit her, 30k pr stykk. Det er nok litt over mitt nivå. https://www.audiocom.no/scan-speak/2008612/scan-speak-ellipticor-d8404-552000-ekstrem-mellomtonedome
Enten gruser den alle mellomtoner på denne planet…Da er fasit her, 30k pr stykk. Det er nok litt over mitt nivå. https://www.audiocom.no/scan-speak/2008612/scan-speak-ellipticor-d8404-552000-ekstrem-mellomtonedome
Tror nok ikke de har bommet på kalkulatoren, for denne er grisedyr å lage. Om de treffer i markedet vil tiden vise. Har ikke fått testet den selv naturlig nok, men jeg har fått flere tilbakemeldinger fra noen som har hørt den, og som mener den var noe helt unikt i konstellasjonen A-50 som den ble demonstrert i München.Enten gruser den alle mellomtoner på denne planet…
…Eller har danskene bommet litt på pris-kalkulatoren?
M142 hvaforno?Den ble ikke akkurat gratis denne. Vi har noen fine alternativer fra Bliesma da i M74, men de fungerer ikke like langt ned i frekvens...........Men så var det den kommende M142 da
Tror det er Esotec/EsotarM142 hvaforno?
Ventes det noe nytt fra Bliesma?
Virker som en god plan.Siden jeg ikke er laget av penger, satser jeg på det nest beste - BlieSMa M74B-6
Neste 6 gram mot under 2 for bevegelig masse
Har bestilt 4 stk.
Hmm, sa jeg M142.....???? Nei det kan jeg ikke huske.....................ellerM142 hvaforno?
Ventes det noe nytt fra Bliesma?
Det var som fa... har jeg vært for tidlig uteHmm, sa jeg M142.....???? Nei det kan jeg ikke huske.....................eller
Siden Bliesma M74 er en 74mm domemellomtone, så overlater jeg foreløpig til fantasien og finne ut hva en Bliesma M142 er for noe
G
Ikke nødvendigvis.Det var som fa... har jeg vært for tidlig ute
Fint da har vi noe og drømme omIkke nødvendigvis.
Vet ikke hvor mye jeg kan fortelle enda, men dette er mer en nedre mellomtone, og prisene blir noe helt annet enn M74. Jeg har fått noen estimater på priser og vi snakker omtrentlig 3-5 ganger høyere enn dagens M74 priser avhengig av domemateriale. Vi snakker store domer med hele 180cm2 membranareal. Båndbredde vil være fra under 200Hz og opp til ca 2,2kHz. Jeg kan si så mye at den planlagte BE versjonen blir mer kostbar enn Scan Speak D8404. Den vil også komme i 2 langt rimeligere, men fortsatt kostbare versjoner i henholdsvis papir og alu
PS! Jeg svarer deg på mailen du sendte tidligere når jeg er på kontoret i morgen.
G