NY FOTOKONKURRANSE TEMA: TRANSPORTMIDDEL

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Komponenten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Innlegg
    7.081
    Antall liker
    6
    Kriteriet for å delta er at bildene skal være tatt av den som legger dem inn, og det tror jeg også alle er. En gang var det en som ble disket fordi han hadde hentet et bilde fra nettet. Nå finnes det jo et par profesjonelle fotografer her også, en har deltatt denne gang (Eros)
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har i hvert fall som glad amatør knipset mine egne bilder.
    Ikke noe moro med å bruke andres bilder :mad: :)

    Skulle satt meg ned for å lære meg bildebehandling også....men jeg hører på musikk i stedet. Men kanskje det er mulig å gjøre begge deler? :)
    Blir nok som oftest bedre presentasjon og kvalitet da, enn bare å sende avgårde råbilder slik jeg gjør.

    Noen av deltagerne har fotografering som yrke, og det vises som oftest når de stiller opp mot oss amatører ;D

    Edit:
    Ups, sjefen kom før meg :)
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Det er riktig artig når proffene gidder å være med her også. Det er til stor inspirasjon og gir en hele tiden noe å strekke seg i mot.
     

    Kjee

    Medlem
    Ble medlem
    29.09.2007
    Innlegg
    48
    Antall liker
    0
    Mitt bilde, flyvrak i Maridalen har jeg selv tatt, noe dårlig kvalitet da dette bildet er fra backup fil på kamera..
    Siste bilde skulle bare være et morsomt innslag, (og ikke med i konkurranse) som er funnet på nett.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn