Det er nok bare du som blir tregere sluketMen er det slik at ting går raskere nå? Eller er det innbilt fra min side?
Det har intet med vår side å gjøre, men kun IOS 8.Får inte lastet upp bilder från ipad efter uppdateringen, kommer upp en feilmelding.
Aha! Då ska jag få ordnat med 8.0.2 Tack för info.Det har intet med vår side å gjøre, men kun IOS 8.Får inte lastet upp bilder från ipad efter uppdateringen, kommer upp en feilmelding.
IOS 8.0.2 retter på dette.
Ja, du gjorde vel det....Oooops, du mente websiden? Ja, den har jeg optimalisert for maksimal ytelse. Beklager, jeg tenkte på noe helt annet....
Mer enn 50 personer på rad i samme tråd på HFS er enige! Skummelt
Vi bruker ekte ajax, og da kan du ikke høyreklikke. Hvis du ønsker å gå old style så bruk denne linken: TorgetInne på torget, så forsøker jeg å åpne annonser ved å høyreklikke og åpne linken i en ny fane. Da kommer det en ny fane, men der står det kun about blank. Får gått inn på annonsen om jeg venstreklikker. Kjører windos 8 med Chrome..
Samboeren mener jeg har iq'en til en sau, men kanskje hun faktisk tar feil for en gangs skyld.Mer enn 50 personer på rad i samme tråd på HFS er enige! Skummelt
Kanskje det er en rød "kabel" her ? At folk faktisk er meget fornøyde.. Det mistenkes at det er slik det er...
Basert på egen erfaring får du henne aldri til å innrømme det...Samboeren mener jeg har iq'en til en sau, men kanskje hun faktisk tar feil for en gangs skyld.Mer enn 50 personer på rad i samme tråd på HFS er enige! Skummelt
Kanskje det er en rød "kabel" her ? At folk faktisk er meget fornøyde.. Det mistenkes at det er slik det er...
Kviskra du?Betyr strømkabler noe for hastigheten på det reviderte HFS?
Ikke ødelegge nå daBetyr strømkabler noe for hastigheten på det reviderte HFS?
- DU kan slappe SVÆRT MEGET av - siden hun ( - som er KALD ) søker DEG som er VARM og med din SUPER-TYNGDE i legger og føtter - vil hun ( - som fullstendig mangler DENNE TYNGDEN ) "plukke" DEG med seg så lenge at ....................- !Samboeren mener jeg har iq'en til en sau, men kanskje hun faktisk tar feil for en gangs skyld.Mer enn 50 personer på rad i samme tråd på HFS er enige! Skummelt
- Fantastisk MYE bedre her i Stavanger !Betyr strømkabler noe for hastigheten på det reviderte HFS?
Til og med på den som det står "ledig annonseplass - trykk for info" blir man sendt til lydogbildeHei siden er blitt veldig bra men når jeg trykker på annonsørenes plasser videresendes jeg til tester lyd og bilde istedenfor til vedkommende leverandør . Mvh leif
Er det kanskje de 6000-kroners kablene vi skal ha spleiselag på jf. støttemedlemstiltaket?Betyr strømkabler noe for hastigheten på det reviderte HFS?
L&B har nok punget ut kraftig for den funksjonen.Til og med på den som det står "ledig annonseplass - trykk for info" blir man sendt til lydogbildeHei siden er blitt veldig bra men når jeg trykker på annonsørenes plasser videresendes jeg til tester lyd og bilde istedenfor til vedkommende leverandør . Mvh leif
Torget - Vis annonser - Avanser søk... vips er alt derSer at sorteringsmuligheten på torget er borte, håper den kommer tilbake Høvdingen.
Var veldig kjekt med å kunne sortere på både merke, selgers fylke osv, tidligere.
Så nå etterpå at en kunne velge gamel løsning via rullgardin under vis alle annonser
Genialt og gjennomtenkt.