Ny jobb

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.521
Antall liker
888
Torget vurderinger
1
I morgon starter eg i ny jobb for Relekta, Norsk Industriolje. Ser verkeleg fram til å få arbeida med so gode produkter 8)
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.419
Antall liker
83.967
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
lykke til og god påske
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.861
Torget vurderinger
0
Er kunde hos dem. Min erfaring er bare 100% positiv!! Lykke til i ny jobb. :D
 

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.521
Antall liker
888
Torget vurderinger
1
Takk for det. Det er inntrykket eg har frå dei fleste som har handla frå oss og.
 
T

tce-teams

Gjest
I august begynner jeg i ny jobb , håper på formann jobben etterhvert. Siden jeg har jobbet der før , bra betalt fikk jeg å dollar gliiiiiiiis :D

Rehablitering av Børtveit kraftstasjon.jpg Her er ein jobb vi gjorde for noen år tilbake Børstveit kraftstasjon stord , full rehabletering av betong både ute og inne.
 

BunnSolid

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2009
Innlegg
474
Antall liker
251
Sted
Gata
Torget vurderinger
5
Bra det da, tceteams.Da snakker vi vel noe nytt i hjemmekinoen...:)
 

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.521
Antall liker
888
Torget vurderinger
1
Ja, han er avdelingsleiar i Relekta, Auto Industri.
 
T

tce-teams

Gjest
Da er papir ferdig utfylt for den nye jobben , er det bare og vente på svar fra stavanger om vi er blitt sikkerhets erklært , for jobben som skal gjøres inne på militær basen :)
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.403
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
Sjekk pensjonsordningene der du er og der du ønsker å begynne, det er stor forskjell på en maksimal og en minimalordning.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.151
Antall liker
10.659
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Er 40 og startet i ny jobb (ny by etc) i Oktober. Føler det var riktig og lurt.
 
C

Cyber

Gjest
Det kommer vel an på kvalifikasjoner, bransje og utrolig mange andre variabler, men 50 er jo ikke en voldsom høy alder.

Det viktigste er vel at du får en sikker jobb. Dumt å gå fra en sikker jobb til noe nytt og så miste den. Du vet vel svarene på dette selv.
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.315
Antall liker
1.174
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Sjekk pensjonsordningene der du er og der du ønsker å begynne, det er stor forskjell på en maksimal og en minimalordning.
Skal sjekke, men tror at de er så og si like gode. Lønnsbetingelsene er også temmelig lik, så motivasjonen for jobbytte er egentlig forandring og litt andre utfordringer. 5 år i samme jobb og jeg får lyst på forandring.... en uting eller en styrke?
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.315
Antall liker
1.174
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Det kommer vel an på kvalifikasjoner, bransje og utrolig mange andre variabler, men 50 er jo ikke en voldsom høy alder.

Det viktigste er vel at du får en sikker jobb. Dumt å gå fra en sikker jobb til noe nytt og så miste den. Du vet vel svarene på dette selv.
Ingen jobber er vel helt sikker. 5 år ansiennitet er en fordel framfor nytilsatt i dårlige tider - ser den, men om man går litt lei og jobber av gammel vane er det ikke da på tide og tenke på noe nytt...?
 
Topp Bunn