Den var stilren og fin men de knottene ser ut til å være av typen som hekter seg fast i alt og til slutt brekker av....Min förste quartz klokke på mange år.....
Suunto Elementum Aqua....
Den var stilren og fin men de knottene ser ut til å være av typen som hekter seg fast i alt og til slutt brekker av....Min förste quartz klokke på mange år.....
Ja du sier noe, jeg skal hente klokken til uka og har ikke sett den irl enda, men den skal väre 44 mm og knappene er utformet slik for dykkingen så jeg får tro de vil holde seg så lenge jeg eier klokka, bytter likt med min Oris TT Diver igrunn bare pga lysten på noe nyttDen var stilren og fin men de knottene ser ut til å være av typen som hekter seg fast i alt og til slutt brekker av....Min förste quartz klokke på mange år.....
Da har man hentet hjem klokken idag og det må vel sies å være en av de desidert mest behagelige klokkene jeg har hatt på armen, utrolig bekvem og passende, knottene er ikke til besvær i det hele, dette var en riktig positiv erfaring, denne blir med meg i dypet og på bynDen var stilren og fin men de knottene ser ut til å være av typen som hekter seg fast i alt og til slutt brekker av....Min förste quartz klokke på mange år.....
Min Certina DS Coronation rundet 25 år den 16. mai. Quartzur riktignok, men fortsatt ripefritt glass og orginallenke i fin stand på tross av daglig bruk.Flott den der, Alshus. Kjøpte nylig en beater, Certina DS Action Diver. Utrolig kvalitet for pengene, god lenke, skikkelig stål. Akkurat passe stor
Noen av oss gjør det.Du får ikke masse bra hifi for 10-15000 ,-
Hvilket ur er dette, Alshus?På et tak på Oslos beste vestkant idag tidlig. Flott lys.
ser ut som en seiko sxk007Hvilket ur er dette, Alshus?På et tak på Oslos beste vestkant idag tidlig. Flott lys.
"Beater"?? Har ingen aning! Men at den der klokka skal være hardere en den "Tiger Tanksen" du har på håndleddet våger jeg å betvile!!"Hardere" enn i Sinn GsG'en? Uansett, fin er den - og hvis den i tillegg er bra skrudd, har du sikkert ei bra klokke der!
BTW; jeg er ikke så veldig bevandret i klokkesjargong..noen bruker betegnelsen "beater" om klokker. Hvilke ur betegner dette??