TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Hvilke funksjoner vil du få med feks en iPhone?
Flott klokke! Minner veldig på denne som jeg har liggende.Mottok en ny klokke i dag. Siden jeg liker å ta bilder, så måtte jeg teste ut det å ta bilder av nyvinningen. Det er jaggu IKKE lett å ta gode bilder av klokker. Ser at Ming Thein (fotograf) er spesialist på klokker, og at klokker skal i enkelte tilfeller ha gjenskinn i glasset og enkelte ganger ikke. DET krever lyskontroll.
Anyway, her er ett av dagens knips av klokka som kom over dørstokken i dag.
Vis vedlegget 231382
Anbefales Har hatt min i snart 6 år! Størrelse er en ting, men vekta er jo også imponerende (med stållenke).Er ingen utpreget klokke-mann, men lukter på å bestille en nixon 51-30 i sølv/blå.
Vis vedlegget 235051
Kan fåes i en rekke pene (og glorete) fargekombinasjoner: the 51-30 - Klokkekongene.no
Størrelsen på disse er ett stort pluss for meg.
Er den beregnet for å bæres på høyre hånd??Er ingen utpreget klokke-mann, men lukter på å bestille en nixon 51-30 i sølv/blå.
Vis vedlegget 235051
Kan fåes i en rekke pene (og glorete) fargekombinasjoner: the 51-30 - Klokkekongene.no
Er den beregnet for å bæres på høyre hånd??Er ingen utpreget klokke-mann, men lukter på å bestille en nixon 51-30 i sølv/blå.
Vis vedlegget 235051
Jeg vurderte den orange når jeg kjøpte min sorte Automatic Diver's, har ikke angret på det valget.Under et ukarakteristisk (?) anfall av YOLO kjøpte jeg like godt fire ikoner blant oss ubemidlede. Neste trinn: muligens custom skinn-, gummi- og/eller NATO-remer pluss lenker. Og slik går dagene...
Vis vedlegget 234922
SKX007, SKX009, SKX781 og SKX779.
En viss likhet, ja.... selv om jeg ikke hadde registrert originalen først....Måtte bare ha denne i går...
mvh
Proffen
Regner med at Hublot koster noen pesos mer.....
Det er jo halve sjarmen med alt det rare som finnes på ebukta....
mvh
Proffen
Flotte bilder du har tatt Loevhagen. Jobber du om bord på MS Sjøkurs?
Alternativet er jo å bruke grunkene på hifi. Grøss....sorry for your (my) wallet, som de sier på head-fi.org...
Er det på ebay dere handler rimelige klokker med ok kvalitet?
Er ingen utpreget klokke-mann, men lukter på å bestille en nixon 51-30 i sølv/blå.
Om jeg egentlig har lyst på en slik (Rolex), vet jeg ikke. Det jeg vet er at jeg liker designuttrykket - og da er jeg spesielt glad i klokker uten tall, men med sverdvisere som timeviseren til OVM (er til å dø for på ei klokke). Ser på ulike mods på ulike klokker på andre fora - og det frister å kjøpe litt utstyr for å bytte visere på enkelte klokker - og slikt sett få min egen klokke.Loevhagen. Du har egentlig lyst på en Submariner uten dato?
Er den Datejusten i gull, eller blir vi lurt av belysningen?
...
Alternativet er vel en slik maskin som holder klokkene live ´n´ kicking i skapet mens de venter på å bli plassert på håndleddet. En slik maskin virket heeeelt dust for noen uker siden - men er kanskje en nyttig ting nå? Alternativet er å henge klokkene på ungene og kona.
Takk for det. Bildene over er rett fra Samsung Note 3 der det er benyttet innebygde filtre, så bildene der er ikke kunstig pålagt liten DOF. Den kommer når man har kameraet nær objektet og nær nok forgrunn. Kameraet i Note 3 sies å ikke være noe godt. Mulig det, men jeg synes det er mer enn OK for lekebilder. Dessuten er det å ta bilder med mobiltelefon en langt større utfordring enn å benytte dSLR / mFT.Flotte bilder nok en gang, Loevhagen. Du begynner å få til lyssettingen!
Hvordan fikk du til såpass liten dypdeskarphet på bildene med mobiltelefonen din, forresten? Er det softwarejuksing inne i bildet?
Jeg har sansen for Steinhart. Såvidt jeg kan bedømme, er de tett på prestisjemerkene mht. kvalitet og utførelse, men ettersom det ikke brukes penger på markedsføring, forhandlernett eller til tennis-/golf-/skuespilleres fete bankkontoer, er prisene ganske så sympatiske.