Ny liten DAC

Raist

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
29
Sted
Setesdal
Nei, ikke så mye nytt... Fikk svar fra LCAudio en gang på mail, men etter at jeg svarte for noen dager siden og sa at jeg ville bestille så har jeg ikke hørt noe mer. NAT har heller ikke fått de inn ennå... :/

Den Jung superregulatoren så jo veldig spennende ut! Fikk du noe svar på hvorvidt den kunne fore Monica? Har sendt en mail jeg også for å bestille ferdigbygd JSR-03 og byggesett på RFB-02. Håper ikke det er lang leveringstid!!

I mellomtiden har jeg bestilt en Squeezebox som skal fore Monica, så nå er det slutt på konvensjonelle drivverk for min del :)

BTW: Yeo er utsolgt for gainstaget igjen.... For min del får jeg aldri bestemt meg... Monica fungerer jo veldig bra i original form og hvorfor endre på noe man er fornøyd med... Det kan jo være at resultatet ikke er sammenfallende med mine preferanser... Men hva hvis det blir mye bedre...... Argh :)

KMMM

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
68
He he ;D

Ikke lett nei!

Jeg har snakket med Per-Anders og vi fikser det etter helgen.
Det er Midsommers i Sverige nå.
Håper det blir guff av dette! Ser spennende ut!
Jeg er ikke så veldig erfaren på dette så jeg håper jeg kan fikse det uten mye problemer.
Venter på nytt kabinett med plass til litt mer stæsh.
Vurderer også gainstaget til Yeo. Med en gang jeg ser at han har på lager bestiller jeg!!
Så kan jeg jobbe med det når jeg får tid/gidder.

Vi får se. Dette kan jo bli bra. Jeg tror jeg holder meg til vanlig driverk. Mulig jeg oppdaterer det etterhvert. Gi beskjed når det skjer noe nytt! Kjekt når andre holder på med akkurat det samme :D

mvh

Raist

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
29
Sted
Setesdal
Hehe, skal poste litt bilder her etterhvert som ting skjer.....! :)
Jeg er også ganske grønn på området så jeg tror nesten jeg må henge meg på deg og bestille akkurat det samme som du gjør! ;D Brukte du det kontaktskjemaet som lå på den nye siden til Sjöström audio?

Lurer på om det går ann å få plass til hele PSUen i det ene autocostruire kabinettet? Ser at trafoen han brukte (60VAC 2x9V) har en monteringshøyde på 39mm.. Det skulle vel gå akkurat.. Trafoen festes i bunn så det skulle heller ikke være problem mtp magnetisk kortslutning av trafoen (som ble nevnt tidligere i denne tråden)....

Sender deg en pm KMMM, hadde vært fint hvis du ville oppdatere meg på hva du og Per-Anders blir enige om :) Tror jeg må bestille akkurat det samme som du! :)

Topp Bunn