Ny oppgradering i hus.... ;)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    vidarje skrev:
    Grattis ;D Var helt sikker på at det var en bassfelle, men så feil kan man ta ;)
    Blir spennende å høre dette i nytt lytterom.

Vidar
    Hehe, den virker faktisk som en bassfelle med den plasseringen... Bassen er ivertfall strammet opp der jeg hadde problemer. Er ikke helt borte den pukkelen på 70hz, men den er faktisk mye mindre.

Samt at jeg nå har mulighet til å spille av de laveste frekvensene.... ;D Jeg bare sitter her å smiler, musikken fortiden er Diana Krall.. Girl in the other room.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har hørt mere på musikk idag i forskjellige varianter, og vert inne og delt subben litt lavere, er nå på 60hz og fasen er snudd til 180 grader. Klarer ikke å bestemme meg for 0 eller 180...

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Saft suse.. det er morro med 12hz... hehe..

Koblet opp subben nå med hi-in altså med HT kabel, det fungerer mye bedre enn med rca fra min Pathos, Lurer litt på om det er noe galt med den forsterkeren. Deler nå ved 50hz og avlaster np Quartetene. Og ikke bare er bassen dypere, men jeg føler også at jeg får mere detaljer i bassen og faktisk også oppover i frakvensene...

Men det er ikke lett å finne ett nivå på gain på sub. Noen sanger er det veldig mykje bass på og da blir det litt mye av det gode. Melissa Horn feks. Da dundrer det i vegger og møblemang. Litt morsomt også, men. Gain står nå på kl 8, dvs omtrent ikke på.

Men dybde det er det her... ;D ;D

LOL...

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn