Enig. Spec og ytelse er ikke alt, for noen av oss. Man bør jo like det man handler også, ellers kommer ikke go’følelsen.OHC anbefalte technics 1200g - jeg synes den er litt "dj-aktig"...
En 1200/1210 hadde aldri fått innpass her.
Enig. Spec og ytelse er ikke alt, for noen av oss. Man bør jo like det man handler også, ellers kommer ikke go’følelsen.OHC anbefalte technics 1200g - jeg synes den er litt "dj-aktig"...
Det er ingen dårlig spiller den Roksan. Har hørt den hos en bekjent. Den låt meget hyggelig. Tror han brukte Goldring Legacy mc pickup på den. Men uansett hvem du velger klarer du sikkert å få brukbar lyd ut av det med den rette matchingen.Har du hatt platespiller fra Roksan?
Helt enig ptb, hadde en 1210 innom her en stund men fikk ikke noe eier glede med den så den røk ut fortEnig. Spec og ytelse er ikke alt, for noen av oss. Man bør jo like det man handler også, ellers kommer ikke go’følelsen.
En 1200/1210 hadde aldri fått innpass her.
Det er en fin spiller det også, men med litt annen sound enn feks Roksan. Av Pro-Ject har jeg spilt mest påHva tenker dere om Pro-Ject classic evo da?
OHC anbefalte technics 1200g - jeg synes den er litt "dj-aktig"...
Så et godt tilbud på en Nottingham Interspace Junior, av uheldigvis ikke i svart, men en kan vel venne seg til andre farger også...
Tja ordene "billig penge" hører ikke hjemme hos meg. Og jeg vet hvor dyrt det er for å få det strøkent i en annen farge - og ikke minst hvor mye jobb det kreves.Ah. Veldig borderline da, men det er nå meg og min smak...
Kanskje du har en vennlig billakkerer i nærheten, som kan gi deg favorittfargen for en billig penge?
Hadde ikke tent å nevne det men.... En eller annen på OHC var nesten mer opptatt av å selge meg isotek isoplug enn en platespiller - han sa at han hadde hatt to technics spillere som bare hadde fungert i et år - på grunn av strømnettet i Norge. Jeg ble egentlig lei tanken om å kjøpe platespiller fra dem. Jeg har aldri hatt noe problem med strømmen i huset - og hvis produktene fra de også må ha isotek for å fungere... ja da....Veldig enig. SL-1500C derimot ser langt bedre ut.
Vis vedlegget 738129
Kommer litt an på. Sjokkrosa? Neongrønn?
Vurderte den selv. Men fargen ble avgjørende.. Ble en Pro-Ject rpm9 carbon på meg. Veldig fornøyd med den.Orange...
Vis vedlegget 738132
Synes Pro-Ject Classic Evo er utrolig fin.Vurderte den selv. Men fargen ble avgjørende.. Ble en Pro-Ject rpm9 carbon på meg. Veldig fornøyd med den.
Hadde ikke tent å nevne det men.... En eller annen på OHC var nesten mer opptatt av å selge meg isotek isoplug enn en platespiller - han sa at han hadde hatt to technics spillere som bare hadde fungert i et år - på grunn av strømnettet i Norge. Jeg ble egentlig lei tanken om å kjøpe platespiller fra dem. Jeg har aldri hatt noe problem med strømmen i huset - og hvis produktene fra de også må ha isotek for å fungere... ja da....
Har nok ikke vegghylle, men har parkett oppå betonggulv.
Det er bare så jævlig Harry. Og hvis spilleren ryker innen ett år så sier de bare at garantien ikke gjelder p.g.a. det norske strømnettet da, eller?Hadde ikke tent å nevne det men.... En eller annen på OHC var nesten mer opptatt av å selge meg isotek isoplug enn en platespiller - han sa at han hadde hatt to technics spillere som bare hadde fungert i et år - på grunn av strømnettet i Norge. Jeg ble egentlig lei tanken om å kjøpe platespiller fra dem. Jeg har aldri hatt noe problem med strømmen i huset - og hvis produktene fra de også må ha isotek for å fungere... ja da....
Dessuten er Project en produsent som alltid har god motor og hastighet og stabilitet og åpenhet om det. Langt fra alle platespillerprodusenter er like gode og ærlige God teknisk kvalitet for pengene.Synes Pro-Ject Classic Evo er utrolig fin.
Jeg var interessert i å kjøpe ny høyttalerkabler i løpemeter en gang jeg kjøpte nye høyttalere der, men ekspeditøren mumlet bare noe om at han "ikke drev noe særlig med løpemeter", men jeg kunne få kikke i en tilbudskasse med kapp og rester som stod der.
Hvem andre selger Technics? Forstod det slik på OHC at det er "umulig" på få tak i Technics-spillere, men at OHC har så god kontakt med ledelsen i fabrikken slik at de får spillere før andre i Europa?
Nei, jeg kjøpte tre like høyttalere til en samlet pris av etparogtjuetusen, og det er vel knapt meterpris en gang på kabler av rette slaget.Du kjøpte vel ikke dyre nok høyttalere da, slik at han forstod du ikke var ute etter løpemeter med Nordost Odin.
Er det der Sunde var innom?"men prøv ikke å fortell oss hva slags anlegg du har hjemme
for da ler vi så rått at du aldri vil glemme.."
Kanskje de prøver å leve opp til sangen. WTFC.![]()
Lagervare, til og med i Sandnes..!Hvem andre selger Technics? Forstod det slik på OHC at det er "umulig" på få tak i Technics-spillere, men at OHC har så god kontakt med ledelsen i fabrikken slik at de får spillere før andre i Europa?
Jo'a den var "litt i overkant" i pris..Lagervare, til og med i Sandnes..!
![]()
Technics SL-1200G High End | FINN-torget
AVARER, HiFi - HighEnd - Hjemmekino - Prosjekt siden 1974 i Sandnes Technics SL-1200MKII er verdens mest solgte platespiller gjennom tidene. Ny "MEDISIN" fra Technics:https://www.technics.com/no/products/grand-class/platespiller/sl-1300g.htmlAVARE til BPRIS; Valuta for pengene !Ekstrem flott...www.finn.no
Ukjent for meg, men utrolig vakker.En "outsider" å vurdere er jo også Perpetuum Ebner PE1010 MkII:
http://www.perpetuum-ebner.de/en/pe-1010/#prettyPhoto
Den finnes også i "piano" sort.
Forhandles av Lyric HiFi i Sandvika. Rett i overkant av prislimit (m/2M Blue) etter litt pruting![]()
Technics SL-1210GAE 59.990- med Nagaoka pick-up 1 igjen pr 9. april 2021Jo'a den var "litt i overkant" i pris..
Tomt i butikken, vet ikke når det kommer inn fler.