Ny video fra Kevin Deal Primaluna EVO 400 power

Kommentarer

JMM

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
307
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
2
Han inngir jo ikke veldig til tillit, men fortjente kanskje ikke å bli banket.

StefanR

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.03.2020
Antall liker
55
Tviler ikke på at Primaluna lager bra produkter, men for min del hjelper det ikke når man får følelsen av å være på ett vekkelsesmøte når man ser videoene hans.

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
5.074
Sted
Narvik
Torget vurderinger
10
Tror de fleste vil få et lite vekkelsesmøte i heimen å når de faktisk tester en evo400.. latterlig god forsterker..

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
331
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Tviler ikke på at den er bra. Men det er ikke noe mer spesielt med den enn alt annet som er laget på fabrikken til Cayin. Samme komponenter og oppbygging.

JMM

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
307
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
2
Og det er vel heller ingen som har nevnt noe om forsterkeren, bare fyren.

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
331
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Helt riktig. Det den fyren påstår er enestående med den ampen, er jo bare svada.
Ingenting i mot Primaluna, men markedsføringen til Kevin D er latterlig.

Laban MK3

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2016
Antall liker
674
Sted
Plankebyen
Torget vurderinger
2
Tviler ikke på at den er bra. Men det er ikke noe mer spesielt med den enn alt annet som er laget på fabrikken til Cayin. Samme komponenter og oppbygging.
Ikke fult så enkelt kanskje ? PrimaLuna sjef er kompis med Cayin , karosseri design til Cayin har luna adoptert dette har PrimaLuna tidlig vært ærlige om ( utgangstrafoer er designet av Marcel Croese USA men hvem lager Cayin sine ? )

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
331
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Cayin lager trafoer selv mener jeg.? Poenget er at markedsføringen er helt feil. Prima Lune er ikke alene om å bygge opp en amp med p2p lodding og forsølvet kobber osv osv. Slik som blir nevnt i filmen over.

Uttalelsene til gubben i filmen jeg reagerer på, ikke P.Luna.

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
1.275
Sted
Kragerø
Brighten up, guys!

At Kevin Deal er en villmann av en selger etter norsk målestokk, kan det ikke være mye tvil om. Imidlertid er det snakk om betydelige kulturforskjeller her, og jeg tror trauste nordmenn kan streve med å forstå amerikansk humor og ironi. Kevin Deal/Upscale Audio har faktisk bidratt til levedyktig utvikling, produksjon og markedsføring av produkter som hevder seg meget godt mht. pris og kvalitet både i fagpresse og blant entusiaster her på HFS.

Uansett er Deals salgsmetoder et helt annet tema enn spørsmålet om kvalitetsnivået på PrimaLuna-produkter. Det er nok et par forskjeller på Audio Aktøren og Upscale Audio også.

PrimaLuna og Cayin? Det har jeg ikke full oversikt over, og ikke vil jeg bruke særlig mye tid på det heller i min rolle som forbruker. Vi har to greie forhandlere som etter min erfaring yter service og lar deg bli kjent med produktene på en profesjonell måte. Det er bare å ta seg seg en tur eller to.

I grunnen er Norge et fint land for audiofile. Vi har mange muligheter.

birk88

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2016
Antall liker
52
Sted
Oslo
Brighten up, guys!

At Kevin Deal er en villmann av en selger etter norsk målestokk, kan det ikke være mye tvil om. Imidlertid er det snakk om betydelige kulturforskjeller her, og jeg tror trauste nordmenn kan streve med å forstå amerikansk humor og ironi. Kevin Deal/Upscale Audio har faktisk bidratt til levedyktig utvikling, produksjon og markedsføring av produkter som hevder seg meget godt mht. pris og kvalitet både i fagpresse og blant entusiaster her på HFS.

Uansett er Deals salgsmetoder et helt annet tema enn spørsmålet om kvalitetsnivået på PrimaLuna-produkter. Det er nok et par forskjeller på Audio Aktøren og Upscale Audio også.

PrimaLuna og Cayin? Det har jeg ikke full oversikt over, og ikke vil jeg bruke særlig mye tid på det heller i min rolle som forbruker. Vi har to greie forhandlere som etter min erfaring yter service og lar deg bli kjent med produktene på en profesjonell måte. Det er bare å ta seg seg en tur eller to.

I grunnen er Norge et fint land for audiofile. Vi har mange muligheter.
Sjefen nede på Oslo Hificenter kan jo også bli ganske ivrig til tider :) . Sikkert ikke alle som synes det er riktig salgstaktikk, men de har i hvert fall tjent store penger opp gjennom tiden.

Og selv om Kevin Deal er en klovn, finnes det ikke bedre sider for eiere av Primaluna. Web sidene inkluderer alle (tror jeg) produktene de har eller har hatt siden de startet, med brukermanualer og annen teknisk info. Tror ikke det er mange andre leverandører som har samme kvalitet her.

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
50
Link til alle artikler
43
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Nytt produkt fra ifi NEO iDSD

Nytt produkt fra ifi NEO iDSD

• 5
Nytt produkt fra ifi NEO iDSD For mer info trykk på Linken: Trykk her Vil være på lager i slutten av neste uke. Audio Aktøren Terje Nilsen terje@audioakt.no 90762967
Fortsett
Bransjenyheter
Vi har nå satt ut en mengde nye plater.

Vi har nå satt ut en mengde nye plater.

• 2
Audio Aktøren har åpent lørdag fra kl. 11 til 14 og etter avtale. Ta kontakt med Terje Nilsen på 90762967 eller terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Vi har fått inn brukte plater.

Vi har fått inn brukte plater.

• 1
Vi har fått inn brukte plater. Vi har også demo på Qln prestige 3. Test av Qln Test av Qln For mer info gå til Qln sin hjemmeside Ønsker dere alle velkommen lørdag fra kl 11 til 14. Mvh...
Fortsett
Bransjenyheter
En lytteopplevelse uten om det vanlige.

En lytteopplevelse uten om det vanlige.

• 5
Ønsker du en lytteopplevelse uten om det vanlige er du velkommen til Audio Aktøren. Vi spiller master bånd fra STS på Studer A80 fra kl 11 til 14 i morgen. Ta kontakt med Terje Nilsen 90762967...
Fortsett
Bransjenyheter
Hi-Fi messen i Horten er avlyst

Hi-Fi messen i Horten er avlyst

• 9
Dette er veldig trist, men messen i år lar seg ikke gjennomføre. Mvh Terje Nilsen
Fortsett
Bransjenyheter
Primaluna EVO 400Pre ble Recommended Components 2020

Primaluna EVO 400Pre ble Recommended Components 2020

• 5
Nylig publiserte Stereophile Magazine sin anbefalte Component 2020 (Høstutgave) liste på nettsiden deres. Vi er veldig glade og stolte over at vår PrimaLuna EVO 400 Tube Premplifier tildeles som...
Fortsett
Topp Bunn