Nybil tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• S

Stereo_Mono

Gjest
    MML skrev:
    Vanskelig med bil... Jeg blir aldri helt enig med meg selv om hva som er det beste alternativet. Får en identisk demobil (2010 modell) 50 000 kr billigere enn beste tilbud på nybil. Vanskelig å vurdere verdi av 2 års ekstra garanti, forhandler i umiddelbar nærhet og 2 år nyere bruktbil ved neste bytte. I dag heller jeg vel til at 50 000 er en grei sum å betale for dette. Bruker bilen lite, slik at jeg nok vil få noe igjen for at telleren starter på 0.

Får ta den endelige avgjørelsen i morgen og håpe at de kan slå av noen kroner ekstra evt få med noen barneseter el. Forhandlerne i Stavanger har tydeligvis bedre tider enn i Skien... ;)
    Hadde litt flaks når vi kjøpte ny nå i høst. Akkurat den specen og utstyr vi ønsket hadde de på en bil som hadde stått i utstilling i butikken.
    Det ble -40000 i avslag på en bil som folk har prøvesittet i ca 6 uker er en grei deal. Det tar endel av det verste verdifallet det første året og 5 års garantien gjeldt uansett fra dagen den ble registrert på meg hos biltilsynet.
    Min onkel har alltid sverget på å kjøpe demo biler fra forhandler. Sparer alltid store summer hver gang og aldri hatt noe problemer. De er som regel godt utstyrt også.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.159
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    God deal det Digiman.
    Jeg har forsåvidt kikket litt etter demobiler selv, men ofte er det de dyreste modellene og da har det ikke vært aktuelt for min del.
    Min egen qashqai +2 var en bil som var bestilt av noen andre. men ble levert med defekt kjørecomputer. Den kom etter 14 dager fra England. Da slo de av 30.000.
    Hvis jeg velger å skifte den ut etter 2 år, blir tapet ca 40-50 tusen, og det kan jeg leve med.

Ole_Martin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    893
    digiman skrev:
    MML skrev:
    Vanskelig med bil... Jeg blir aldri helt enig med meg selv om hva som er det beste alternativet. Får en identisk demobil (2010 modell) 50 000 kr billigere enn beste tilbud på nybil. Vanskelig å vurdere verdi av 2 års ekstra garanti, forhandler i umiddelbar nærhet og 2 år nyere bruktbil ved neste bytte. I dag heller jeg vel til at 50 000 er en grei sum å betale for dette. Bruker bilen lite, slik at jeg nok vil få noe igjen for at telleren starter på 0.

Får ta den endelige avgjørelsen i morgen og håpe at de kan slå av noen kroner ekstra evt få med noen barneseter el. Forhandlerne i Stavanger har tydeligvis bedre tider enn i Skien... ;)
    Hadde litt flaks når vi kjøpte ny nå i høst. Akkurat den specen og utstyr vi ønsket hadde de på en bil som hadde stått i utstilling i butikken.
    Det ble -40000 i avslag på en bil som folk har prøvesittet i ca 6 uker er en grei deal. Det tar endel av det verste verdifallet det første året og 5 års garantien gjeldt uansett fra dagen den ble registrert på meg hos biltilsynet.
    Min onkel har alltid sverget på å kjøpe demo biler fra forhandler. Sparer alltid store summer hver gang og aldri hatt noe problemer. De er som regel godt utstyrt også.
    Er demobiler så lurt da? Blir vel rævkjørt av 50 potensielle kunder først? En motor bør vel kjøres forsiktig inn de første tusen km?

S

Stereo_Mono

Gjest
    Ole_Martin skrev:
    digiman skrev:
    MML skrev:

Er demobiler så lurt da? Blir vel rævkjørt av 50 potensielle kunder først? En motor bør vel kjøres forsiktig inn de første tusen km?
    Godt spørsmål om bilen har rullet som demo bil. Men tror ikke det er et så stort problem?

Selv kjøpte vi ikke demo bil, men utstillings bil. Altså, det var ikke skilter på den og kilometerstand var på 11km ved overtagelse.
    Eneste ræv-kjørt blir vel at en 10-100 talls folk har prøvesittet i den inne i butikken før vi fikk den. Kan leve med det for 40k i rabatt :)

roesok

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.12.2009
    Antall liker
    175
    digiman skrev:
    Ole_Martin skrev:
    digiman skrev:
    MML skrev:

Godt spørsmål om bilen har rullet som demo bil. Men tror ikke det er et så stort problem?

Selv kjøpte vi ikke demo bil, men utstillings bil. Altså, det var ikke skilter på den og kilometerstand var på 11km ved overtagelse.
    Eneste ræv-kjørt blir vel at en 10-100 talls folk har prøvesittet i den inne i butikken før vi fikk den. Kan leve med det for 40k i rabatt :)
    Tror dette har med biltype og kundegruppe å gjøre. Sjansen for brutal testing er nok større når en 19-åring skal teste en brukt BMW enn når gamlefar skal prøve en ny Toyota Avensis...

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Griffenfeldt skrev:
    eldo472 skrev:
    Min kommende Mercedes C 250T CDI 4 Matic får 21809 kr lavere avgift i 2012
    så en biltest av denne og de mente 220 var utgaven som gav mest for pengene kontra c180 og 250. Mulig denne avgiftsreduksjonen gjør 250 til et bedre kjøp?
    Desember mnd byr på mange gode nybilkjøp uansett avgiftsreduksjon. Var innom og kikket på en fullspecet Ford C-max denne mnd. Selgeren slo av 50.000 uten videre pruting ( hvis jeg slo til i Desember )
    4-matic leveres fra 250

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Ole_Martin skrev:
    digiman skrev:
    MML skrev:

Innkjøring? En erfaren Porschemann jeg kjenner har følgende oppskrift på f.eks en nybygd motor: Oppstart, varmkjøring på omtrentlig tomgang, oljeskift, BÅNN GASS!!

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    eldo472 skrev:
    Jeg har bestilt en sånn:

Grattis, MB C-klasse er en nydelig bil om plassen strekker til. Ikke glad i st.v men C-klasse i sedan er en utrolig stilig bil, kanskje noe av det peneste i segmentet just nu. (Alfa 159 begynner å dra på årene men har vært min hittil favoritt utseendemessig) Må bare nevne en kollega som kjøpte seg ny taxi for kort tid siden, planen var en E-klasse 250 4-matic men han hadde E280 4-matic fra før og ville ikke ha 4-er så da ble det E350 4-matic Avantgarde. Satan for en bil!!!!!

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Du verden hvor poppis det er med "offroad"-utgaver av vanlige biler da! Heftigste må vel være Rover 25 Streetwise! Men i reklameteksten het det: "en urban on-roader!" ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ford hadde også en utgave av forrige Focus som forbigikk i stillhet..... X-Road! Herlig navn gitt ;D ;D ;D

Vedlegg

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.159
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Roveren har jeg sett. Den kom vel ut for 5-6 år siden?
    Den ække møe pen for å si det sånn.

Volkswagen kommer også ut med en tilsvarende som Opel. Den skal hete Passat alltrac.

roesok

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.12.2009
    Antall liker
    175
    Subaru XV kommer på våren og kan bli en storselger. Subaru leverer bunnsolid drivlinje, fine boxer diesel og om prisene jeg har lest blir de endelige så er dette en sterk utfordrer til Mitubishi ASX og Nissan Qashqai. Subaruen vil naturlig nok bli levert kun med 4WD.

Vedlegg

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Griffenfeldt skrev:

Volkswagen kommer også ut med en tilsvarende som Opel. Den skal hete Passat alltrac.
    Ja stemmer, også kommer Skoda Superb i Scout-utgave....

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.159
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    hifiguru skrev:
    Griffenfeldt skrev:

Det er ikke bekreftet. Det er ettersigende bare et stylingfirma som har bygget et fåtall biler. Alle Skoda selgerne skal inn på informasjonsmøte i Oslo til Fredag. Mulig de vet mer etter møtet.

O

Ole I

Gjest
    roesok skrev:
    Subaru XV kommer på våren og kan bli en storselger. Subaru leverer bunnsolid drivlinje, fine boxer diesel og om prisene jeg har lest blir de endelige så er dette en sterk utfordrer til Mitubishi ASX og Nissan Qashqai. Subaruen vil naturlig nok bli levert kun med 4WD.
    Det var godt du viste bilen forfra, for bakfra er den mindre pen, imo.

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Ole I skrev:
    roesok skrev:
    Det var godt du viste bilen forfra, for bakfra er den mindre pen, imo.
    Ser rar ut, bildet gir inntrykk av en smal bil med positiv camber bak. Håper den gir et mer solid inntrykk i virkeligheten

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Griffenfeldt skrev:
    hifiguru skrev:
    Griffenfeldt skrev:

Det er ikke bekreftet. Det er ettersigende bare et stylingfirma som har bygget et fåtall biler. Alle Skoda selgerne skal inn på informasjonsmøte i Oslo til Fredag. Mulig de vet mer etter møtet.
    Jaha! Der kan man se. Leste om den i nyhetsspalten i bladet Bil men det var vel en fotomontasje kanskje

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    4
    Hvordan er den nye VW 1.2 liters TSI motoren?
    Ser Golf STV kommer på 220k med den motoren i 105hk utgave.

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    1.849
    Torget vurderinger
    1
    Jada. Bestilling av nybil drøyer stadig... I oljebyen Stavanger er det visstnok så gode tider at bilselgerne ikke gidder å ringe tilbake for skarve 500k... Har i mellomtiden fått et annet godt tilbud på en utstillingsbil, men ble plutselig i tvil om omregistreringsavgiften da kommer på toppen? Noen som vet? Ved evt "+22 000" blir jo ikke tilbudet noe å hoppe i taket over...

O

Ole I

Gjest
    Den kommende Mazda CX-5 virker veldig spennende og med riktig motoriseringsalternativer:

http://www.mazda.no/showroom/coming_soon/mazda-cx-5/specs/

Prismessig har jeg fått indikasjoner på at den leveres Sørlandet for:

Skyactive 2,2l (2WD) diesel 150hK fra kr 317.000
    Skyactive 2.0l (2WD) bensin 165hK fra kr 297.000

Veldig spent på å prøvekjøre denne, ja !

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.688
    MML skrev:
    Jada. Bestilling av nybil drøyer stadig... I oljebyen Stavanger er det visstnok så gode tider at bilselgerne ikke gidder å ringe tilbake for skarve 500k... Har i mellomtiden fått et annet godt tilbud på en utstillingsbil, men ble plutselig i tvil om omregistreringsavgiften da kommer på toppen? Noen som vet? Ved evt "+22 000" blir jo ikke tilbudet noe å hoppe i taket over...
    Hvis bilen ikke har vært registrert så er det ingen omregistreringsavgift.

eldo472

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.01.2005
    Antall liker
    299
    Sted
    Tranby
    MML skrev:
    Hvis bil butikken avregistrerer bilen før den har vært registrert i to måneder kan de selge den uten å betale omregistrering. Ofte kan de kreve det likevel og tar da pengene selv.
    Det kan være strategisk å forhandle pris uten registrering i slike tilfeller. Be bilhandler om å vise deg dato for første registrering og avregistrering i Autosys (bil-registeret). Litt flaut å kreve en avgift som ikke skal betales.

mutz

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2005
    Antall liker
    85
    Torget vurderinger
    1
    Anonym skrev:
    Det er en flott motor. Sprek nok til vanlig kjøring.
    Maks dreiemoment får du allerede fra 1550 rpm. Ingen gode grunner til å jage på girene. Jeg foretrekker denne motoren fremfor 105 Tdi uavhengig av avgiftspolitikk og miljø.

Av ren nyskjerrighet lurer jeg på hvor du får denne bilen til 220 000?

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    4
    Takk for svar.

Dinbilpartner selger bilen til den prisen, 5 års garanti koster rundt 8 000 kroner ekstra og bilen er da paralellimportert og helt ny.

For meg som er mest fokusert på rimelig bilhold så virker det som en interessant bil på sikt.

S

Stereo_Mono

Gjest
    mutz skrev:
    Anonym skrev:
    Det er en flott motor. Sprek nok til vanlig kjøring.
    Maks dreiemoment får du allerede fra 1550 rpm. Ingen gode grunner til å jage på girene. Jeg foretrekker denne motoren fremfor 105 Tdi uavhengig av avgiftspolitikk og miljø.

Av ren nyskjerrighet lurer jeg på hvor du får denne bilen til 220 000?
    Enig! Moren min har den litt større 1.4 TSI (122hk) i sin vanlige Golf MK6 og den er kjører svært godt og oppleves som litt små sprek når du kjører alene.
    0-100 på 9 sek og mellom akselerasjon på høyde med 2.0TDI. Har ikke kjørt 1.2 TSI selv, men kan ikke forstå noe annet en at dette er en svært god vanlig «1.6i erstatter» med lavere forbruk og bedre dreiemoment kurve for hverdags kjøring.
    1.6TDI er ok om du har mye langkjøring eller laster mere tungt. Da kommer de 75NM ekstra moment godt med. Det er en moderne og stillegående (for diesel) motor.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.939
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Har foresten kjøpt via dinbilpartner tidligere.. Uproblematisk. Sparte ca 70000 iforhold til samme tilbud på møller.

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    1.849
    Torget vurderinger
    1
    eldo472 skrev:
    MML skrev:
    Hvis bil butikken avregistrerer bilen før den har vært registrert i to måneder kan de selge den uten å betale omregistrering. Ofte kan de kreve det likevel og tar da pengene selv.
    Det kan være strategisk å forhandle pris uten registrering i slike tilfeller. Be bilhandler om å vise deg dato for første registrering og avregistrering i Autosys (bil-registeret). Litt flaut å kreve en avgift som ikke skal betales.
    Takker for svar! Fikk beskjed om at avgiften var inkludert (som i dette tilfellet nok betyr at den er fritatt..). Uansett godt fornøyd med tilbudet og er nå eier av en 1 mnd gammel demobil som har gått 1200. Må vel være lov å bruke nybiltråden til denne..? Bilselgeren hos XXX i Stavanger gikk derimot glipp av årets enkleste nybilsalg pga latskap.

Edit: Unødvendig av meg å henge ut butikken.

mutz

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2005
    Antall liker
    85
    Torget vurderinger
    1
    Anonym skrev:
    Takk for svar.

Dinbilpartner selger bilen til den prisen, 5 års garanti koster rundt 8 000 kroner ekstra og bilen er da paralellimportert og helt ny.

For meg som er mest fokusert på rimelig bilhold så virker det som en interessant bil på sikt.
    Det var billig.
    Via Møller er det ikke mulig å kjøpe Comfortlineutgaven med denne motoren. Her er det kun Highlineutgaven som gjelder med 105 TSI motoren.

Et par ting er lurt å sjekke ut: Sjekk om vinterpakke er med og ellers hva standardutstyret inkluderer. Det er garantert ikke likt bilene som går via Møller. En del av besparelsen skyldes dette. I enkelte tilfeller er det store avvik. Prøv å finn ut hvor bilen blir importert fra. Biler importert fra enkelte markeder mangler understellsbehandling som er meget viktig i Norge(ala Tektyl). 5 års garanti via Din-bilpartner er en ekstraforsikring tegnet ut over fabrikkgarantien på 2 år. Det er ikke spesiellt avgjørende siden denne forsikringen dekker garantien slik Møller definerer den. Usikker på om denne forsikringen må tegnes av ny eier om du selger bilen.

Alle importbiler holder noen prosent lavere bruktverdi enn norskimporterte. Denne kanskje spesiellt siden utgaven ikke er mulig å kjøpe via importøren. Bruktverdien er like avgjørende som nyprisen i forhold til realkostnadene på bilholdet. Nordmenn er meget opptatt av utstyr, det er årsaken til at Comfortlineutgaven ikke tas inn til Norge. Uansett virker dette til å være et meget godt kjøp så lenge du sjekker ut potensielle drawback.

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    1.849
    Torget vurderinger
    1
    Griffenfeldt skrev:
    Hva slags bil kjøpte du MML?
    En Ford S-Max Titanium-X 2011 modell. Gått 1200 og første gangs registrert for 6 uker siden. Alt utstyr. I forhold til bestillingsbilen jeg hadde planer om å kjøpe, fikk jeg med Navigasjon, ryggekamera og "High-End Lydsystem" for samme prisen, dvs en rabatt på 35 000. Jeg er svært fornøyd og glad for at biljakten endelig er over. :)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.159
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Da endte du opp med bilen du nevnte tidligere i tråden da. Flott bil, med lekkert interiør. Prøvekjørte Titanium X med sportseter. De klemte på de rette stedene for å si det slik. Litt uvant var det å sitte slik når man sitter i en bil man ikke ser panseret på. Sist jeg satt i slike seter hadde jeg en litt bedre utsikt ut på et stort panser med det rette stuket.

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    1.849
    Torget vurderinger
    1
    Har prøvekjørt en del forskjellige familievarianter og etter min mening er S-Maxen den klart beste "familiebilen". Den er også desverre den dyreste, men kombinasjonen av god plass, komfor og følelsen av å ikke kjøre rundt i en kassebil, er verdt denne differansen. Hadde store forhåpninger til at Opel Zafira Tourer kunne være en god løsning. Prøvekjørte denne rett før jul, men bilen var desverre en skuffelse.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.939
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    mutz skrev:
    Det var billig.
    Via Møller er det ikke mulig å kjøpe Comfortlineutgaven med denne motoren. Her er det kun Highlineutgaven som gjelder med 105 TSI motoren.

Et par ting er lurt å sjekke ut: Sjekk om vinterpakke er med og ellers hva standardutstyret inkluderer. Det er garantert ikke likt bilene som går via Møller. En del av besparelsen skyldes dette. I enkelte tilfeller er det store avvik. Prøv å finn ut hvor bilen blir importert fra. Biler importert fra enkelte markeder mangler understellsbehandling som er meget viktig i Norge(ala Tektyl). 5 års garanti via Din-bilpartner er en ekstraforsikring tegnet ut over fabrikkgarantien på 2 år. Det er ikke spesiellt avgjørende siden denne forsikringen dekker garantien slik Møller definerer den. Usikker på om denne forsikringen må tegnes av ny eier om du selger bilen.

Alle importbiler holder noen prosent lavere bruktverdi enn norskimporterte. Denne kanskje spesiellt siden utgaven ikke er mulig å kjøpe via importøren. Bruktverdien er like avgjørende som nyprisen i forhold til realkostnadene på bilholdet. Nordmenn er meget opptatt av utstyr, det er årsaken til at Comfortlineutgaven ikke tas inn til Norge. Uansett virker dette til å være et meget godt kjøp så lenge du sjekker ut potensielle drawback.
    For min del var audien importert via Sverige. "vinterpakke" etc. alt var der. Det var faktisk mer standardutstyr enn levert fra Norge så det ble faktisk en "vinn vinn" situasjon i det tilfellet.

mutz

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2005
    Antall liker
    85
    Torget vurderinger
    1
    bambadoo skrev:
    For min del var audien importert via Sverige. "vinterpakke" etc. alt var der. Det var faktisk mer standardutstyr enn levert fra Norge så det ble faktisk en "vinn vinn" situasjon i det tilfellet.
    Bilene kommer ikke lengre fra sverige(med et ørlite forbehold).
    Mener mange blir importert fra Øst-Europa blandt annet Polen. Det avhenger av valutafordel og volumrabatt.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.939
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    lecab.se gikk den via. Når jeg hentet den i Drammen var den kjørt 0000000000000000000000000000003 km ;)

Ambings

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.09.2004
    Antall liker
    5
    Fikk meg en liten overraskelse da jeg så prisen på BMW 525xd (640.000) - den hadde gått ned til nyttår. Jeg trodde det skulle bli dyrere med diesel...Det samme gjelder Mercedes E 270 CDI 4-matic (rett under 700.000) og Audi A6 Quattro.

Faktisk er både bensin og diesel blitt billigere, jeg hadde den gamle prislisten til Audi liggende (fra 4. november 2011)

A6 2,8 TFSI Q S tronic hat gått ned cirka 19.000
    Tilsvarende 3,0 D Q S tronic med rundt 20.000
    Sistnevnte bil med 245 istedenfor 204 hk har falt med 60.000!

Sjekket også de minste utgavene av A8, bensin ned 50.000 og diesel ned 36.000. Men denne koster fortsatt godt over millionen...

S

Stereo_Mono

Gjest
    Ambings skrev:
    Fikk meg en liten overraskelse da jeg så prisen på BMW 525xd (640.000) - den hadde gått ned til nyttår. Jeg trodde det skulle bli dyrere med diesel...Det samme gjelder Mercedes E 270 CDI 4-matic (rett under 700.000) og Audi A6 Quattro.

Faktisk er både bensin og diesel blitt billigere, jeg hadde den gamle prislisten til Audi liggende (fra 4. november 2011)

A6 2,8 TFSI Q S tronic hat gått ned cirka 19.000
    Tilsvarende 3,0 D Q S tronic med rundt 20.000
    Sistnevnte bil med 245 istedenfor 204 hk har falt med 60.000!

Sjekket også de minste utgavene av A8, bensin ned 50.000 og diesel ned 36.000. Men denne koster fortsatt godt over millionen...
    Om jeg ikke husker helt feil har de gjort noe med avgiftene (effektavgiften) slik at større motorer har fått en liten avgiftslette i forhold til 2011.
    Mener å ha lest at Porsche Cayenne med større motor har gått ned over 100k.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.002
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    150 HK bensinmotoren på Ford Focus har gått ned med 13.000.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn