Savner AVForum. Fy flate så mye timer lagt igjen, og gode minner generelt! Loevhagen aka Tiger har nok rett, AVForum er dødt. "Sad but true!".
Oppe i faenskapen er det riktignok artig å se brukernavn fra AVForum, og nevner i fleng: Hunsbedt (vanvittig håndverker med en fabelaktig tråd), Tiger (Primare-dilla og gikk over til head-fi), Della (System Audio-dilla? Eller var det Klipsch), Spissoy (husker ikke), Mega1 (ikke av veterane, men ett rått opsett av de sjeldne), Norcane (husker ikke, men veldig aktiv. Monitor Audio?), Ganilsen (husker godt kinoen din med Primare + Audio Physic), Gismo (Sonus faber med skinn), TOMZ (Klipsch rund baut? Mye membran-areal), Orso (veldig opptatt av nøytral lyd, og akustikk. Måling og pris pr. krone vs. eksottisk og dyrt med farging), Retep (aktiv veteran), Wickstrøm (alltid fremstilt som blid og positiv, og over gjennomsnittet trofast med Klipsch. Denne karen bodde bokstavelig talt i Klipsch-klubben), Sirant (kino, men gikk etterhvert over til stereo, og vinyl som hovedfokus), NB1 (substacking på hver side av noen gromme Dali staivere, mener jeg å huske).
... med mange fler! Jeg var "americanFord" btw.
Om HFS etterhvert blir litt mer "kino" er jo det god stemning, spør du meg.