emotikon
Æresmedlem
Strøken BA3000 som spiller sammen med en like strøken CA3000 ja.impulse skrev:Klassisk Sansui-power, Emotikon? Nice! ;D
Lekker skive, forresten. Han er jo ikke i stand til å utgi en likegyldig skive. Ikke alltid like umiddelbart tilgjengelig, men bevares så vakkert.
Jeg har faktisk tatt meg den frihet å si noe pent om mannen i neste nummer av Fidelity. Det var liksom på tide. ;D
Låter ikke så dumt på Imagic 2,0 for å si det slik. ;D ;D ;D ;D
Gleder meg til å lese hva du skriver.
Ja, jeg har hatt DS under huden siden jeg oppdaget Japan i 1980.
David recently completed work on a compilation cd featuring some of the best of his collaborative work of the last decade or so. Entitled 'Sleepwalkers' it contains fresh remixes by David and a new composition with classical composer Dai Fujikura entitled 'Five Lines'.
A number of the tracks have been given a subtle remix by David to bring them in line with his personal requirements while others have been given more obvious updates and changes. All the material has been completely remastered.
Synd at den ikke falt i smak flinkgutt.
Anbefaler deg å sjekke ut albumene "Secrets of the Beehive" og "Dead Bees on a Cake" som jeg mener er de mest sangbare albumene. Begge har noen spisbare perler. Finnes på Spotify.