Likte ikke Aerial noe særlig heller, men mye av det eldre materialet hun har laget er hørbartmag skrev:Veldig bra du passer på.erato skrev:Pedant her. Aerial (antenne). Sorry.
Aerial
Aerial
Aerial
Sånn, jeg skal skjerpe meg
mag
Likte ikke Aerial noe særlig heller, men mye av det eldre materialet hun har laget er hørbartmag skrev:Veldig bra du passer på.erato skrev:Pedant her. Aerial (antenne). Sorry.
Aerial
Aerial
Aerial
Sånn, jeg skal skjerpe meg
mag
Ja,bra anmeldelse.Gjestemedlem skrev:
Å kalle låten 50 Words for Snow for tøysete vitner etter min mening om litt manglende kunnskap. I 1975 laget Paul Simon låten 50 Ways To Leave Your Lover. Klassisk tromme-intro med Steve Gadd. Kate Bush lager 50 Words for Snow. Hør på introen og rytmen ,-noe kjent? Selfølgelig Steve Gadd. Genialt!bluesbreaker skrev:Ja,bra anmeldelse.Gjestemedlem skrev:
EnigVidar P skrev:Solid album. Retning og sound hun velger er hennes egen, og det er bare å takke og bukke for at slike artister fins. De bringer alltid noe.
Så her ser Director's cut og 50 world f snow ut i dynamisk range ikke så illa allsLexluthor skrev:Jo, "50 Words for Snow" likte jeg godt og frister til mange gjennomlyttninger. Den vokser etterhvert som man blir kjent med låtene og det er et godt tegn. Mange flotte harmonier, perkusjoner, pianospill og deilig med et konseptalbum. Artig med Elton John også... han har fortsatt stemmen i behold. Dette var på alle måter bedre og mye mer spennende enn "Director's Cut" som for meg var en skikkelig nedtur både musikk og lydmessig. "50 Words for Snow" er mye bedre produsert enn DC. Anbefales
PS! Det eneste som skuffet var at de ikke bruker det norske ordet for SNØ i tittelkuttet
+1f skrev:Har alle Kate Bush CD-ene, men liker ikke den nyeste :'(
Er det noe jeg virkelig savner ved vinylen er det nettopp coverstørelse og "blekkene" som ofte kom sammen med skivene....og så luktet det godt! 8)lassemann skrev:Har nå et par kvelder lyttet i gjennom "50 words for snow" og som flere nevner her så mener jeg dette er et flott album. Jeg har både Directors Cut og dette albumet på vinyl. Lydmessig er det siste langt bedre enn det forrige synes jeg. Men glem lyd her egentlig. Stilen Kate Bush har utviklet de siste årene er så særegen og spennende at det kommer litt i bakgrunnen egentlig. Musikken hennes gjør at jeg er like nyskjærrig hver gang jeg snurrer skivene hennes, og spesielt de senere utgivelser vokser og vokser.. Flott med disse "blekkene" som følger med vinylen også, blir mer helhet når en blar i disse og lytter på musikken samtidig
mvh
lassemann
Enig i det, og med 6L6 i MT-3 over Sequerra Met 7 låter det flott i tillegg.65finger skrev:bra skive som vanlig av Kate