Sniff skrev:
HVa med å flytte denne til bransjetråden så vi kan få litt insideinfo her om utvikling, planer, tanker og annet sladder. PLukket av en eller annen grunn opp at low-Q hadde begynt i Dynabel for en tid tilbake, Veldig artig at vi har en mann derfra på forumet!
Vr. nettbutikken: Den gamle var veldig lett å finne frem på. Den nye er ulogisk og funker bare viss du søker på produktnavn, men da må du vite hva du ville ha. Den gamle var jo helt nydelig å "vindusshoppe" i! Et annet tips, som sikkert tar litt arbeid: Få direkte linker fra enkeltelemters side hos dere til produsentens datablad! Det hadde vært snacks
Hva forresten med et to veis monitor kit basert på de nye hypex-forsterkerne med digitalt filter?
Mvh
Sniff
Jeg føler på en eller annen måte at jeg har funnet mitt equilibrium i den nye jobben. Her er det for min del 17.mai, bursdag, god jul og godt nytt år hver dag ;D.
Vedr. webshoppen, så er det som nevnt gjort et forsøk på å kategorisere produktene. Trykker du på "Selvbygg - høyttalerelementer" så slipper du å bla deg ut og inn av flere vinduer for å f.eks sammenligne SEAS og ScanSpeak. Vi bruker Mamut, og den har nokså store begrensninger i design. Sånn sett er vår nye look det beste kompromiss mellom brukervennlighet og begrensninger.
Jeg har lagt ut direktelink til produsentens datablad på alle SEAS, og TB, men det gjenstår en jobb med de øvrige elementene. Det ligger forresten en liten ressursbegrensning som hindrer effektiv oppdatering av sidene våre, men det kommer sakte men sikkert
Angående nye kits, ønsker jeg å ha en litt lav profil mtp. design. Når vi begynner med et nytt kommersiellt produkt, vil det kontinuerlig oppstå endringer inntil vi føler at vi er i mål. Derfor tror jeg ikke det er rasjonellt å legge ut alt for mye "beta" design ut på nettet. Mulig det strider mot forumets regler også (?)
Vidar