gabbe
Medlem
- Ble medlem
- 22.11.2006
- Antall liker
- 0
Nå har jeg igjen blitt oppsøkt av oppgraderingsspøkelset, og nye stativhøytalere står for tur. Har en Cayin 252b forsterker og et meget bra lydkort (M-Audio 410) som signalkilde. I tillegg har jeg en gammel Technichs platespiller som etterhvert skal byttes ut i en Rega P3. Har akkurat rukket å bli 17 år så jeg bor forsatt hjemme på gutterommet. Rommet er i underkant av 30 m2, men det er skråtak og høytalerene er nødt til å stå langs langveggen... Av musikk går det i rock, indie, singer-songwriter etc.
Har planer om å kjøpe høytalerene brukt og budsjettet ligger mellom 5-10 k. Vil selvfølgelig kjøpe billigst mulig, men får jeg et veldig bra tilbud på noe som ligger i øvre del av budsjettet kan det hende jeg slår til.
Er ute etter noen høytalere som matcher min forsterker (Cayin 252b) meget bra. Har ikke fått testet ut så mange høytalere, så derfor håper jeg dere kan hjelpe meg å finne frem til den ultimate høytaler for mitt anlegg!
Høytalere jeg har sett på til nå:
Audiovector M1 signatur (nypris 14000)
Sonus Faber Concertino Domus (nypris 9000)
System Audio SA2K (nypris 24000) hadde vært en drøm, men det skal noe til denne går billig nok på bruktmarkedet.
På forhånd takk for hjelp!
Har planer om å kjøpe høytalerene brukt og budsjettet ligger mellom 5-10 k. Vil selvfølgelig kjøpe billigst mulig, men får jeg et veldig bra tilbud på noe som ligger i øvre del av budsjettet kan det hende jeg slår til.
Er ute etter noen høytalere som matcher min forsterker (Cayin 252b) meget bra. Har ikke fått testet ut så mange høytalere, så derfor håper jeg dere kan hjelpe meg å finne frem til den ultimate høytaler for mitt anlegg!
Høytalere jeg har sett på til nå:
Audiovector M1 signatur (nypris 14000)
Sonus Faber Concertino Domus (nypris 9000)
System Audio SA2K (nypris 24000) hadde vært en drøm, men det skal noe til denne går billig nok på bruktmarkedet.
På forhånd takk for hjelp!