Har handlet en del 8-10 plater fra Music on Vinyl labelen fra platekompaniet i det siste. Synes de låter utmerket. Er ny til formatet, men liker bedre de platene enn cd og streaming i vertfall.
Har ikke hørt andre utgivelser av Cornell dessverre.Har du noe inntrykk av hvordan denne låter sammenliggnet med Dick's Picks-serien? Da vinyl-utgivlsene av DP begynte å komme, hadde jeg et mål om å kjøpe alt, men etter Vol. 5 var det åpenbart at det ville komme så mye GD på vinyl at jeg ble nødt til å begrense meg til de største høydepunktene -- og fortrinnsvis 1973-1980.Vis vedlegget 441461
Bra lyd på Cornell-boksen til Grateful Dead. Kvalitetspressing av Chris Bellman.
DP vol. 1-5 synes jeg låter veldig bra, men det er nesten litt irriterende at at vol. 1 er mastret fra CD, da de, så vidt jeg husker å ha lest, rotet bort master-tapen etter at CD-versjonen ble gitt ut i 1993. Surrehuer....
Gitt ut i to omganger på Japan press LPEn funky klassiker. Dette eksemplaret et en nyere re-issue, ukjent år (early 2000s). Hadde ikke store forhåpninger mht lydkvalitet, men platen sparker rumpe. En utrolig dybde på Woman Of The Ghetto. Ging ga ga ga gang gang ging ga ging ga.... Hvis noen kommer over en audiofil utgivelse en gang, så tips meg.
Forresten: En tråd som dette er essensiell, men det burde være en ren vinyl-tråd her som ikke er begrenset til "nye" utgivelser.
Marlena Shaw: The Spice of Life
Vis vedlegget 451917
Original release: 1969
Da bør du gå inn hit og titte. Har selv noen av utgivelsene derfra, og det er meget gode innspillinger.Savner å se noen virkelig gode eksempler på topp innspillinger av klassisk musikk. Eller er det fortsatt Decca og Telarc som gjelder....?
Lover godt, for den ble med hjem fra Big Dipper i dag.Den nye pressingen av Hjernen Er Alene med deLillos har bra lyd (har ikke originalen fra 89 å sammenligne med)
Hehe! Første platen jeg har lagt inn. Burde nok lagt inn mer info og (bedre) bilderLover godt, for den ble med hjem fra Big Dipper i dag.Den nye pressingen av Hjernen Er Alene med deLillos har bra lyd (har ikke originalen fra 89 å sammenligne med)
Logget den inn på Discogs uten egentlig å forvente å finne den der allerede, men jammen var det ikke en Goggen-fyr som hadde lagt den inn !
Mye av min musikalske ungdom ligger i den skiva. I grunn alle de tre første deLillos-skivene. Så dem 30-40 ganger live de årene og var fan før Suser kom ut.
Husker godt første konserten etter at Hjernen ble sluppet. Sardines var starten på Hjernen...turneen. Bandet stilte i 60-talls dresser og vannkjemmet hår. Og spilte en kanon versjon av Hjernen som første låt foran stinn brakke.