Nyhet! HiFiMAN Edition X - Oslo Hi-Fi Center

Årets julegave?

Ny referanse-klasse hodetelefon basert på HE-1000!

edition_x_3.jpg


Fra pressemeldingen:

"HiFiMAN, a leading designer/manufacturer of high performance headphones and portable audio products, announced their newest full-size, open-back, planar magnetic headphone, Edition X.

Leveraging much of the same technology from their celebrated flagship HE1000, the company’s latest model features asymmetrical ear cups, beveled hybrid ear pads, window shade grill design and ergonomic headband. Weighing only fourteen ounces and boasting a remarkable sensitivity of 103dB, Edition X can easily be driven by most portable audio devices such as a smartphone or iPod."


For mer informasjon se vår nettbutikk:

HIFIMAN EDITION X - Oslo Hifi Center
 
Sist redigert:

Kommentarer

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.838
Antall liker
11.648
Torget vurderinger
2
Årets julegave? Ny referanse-klasse hodetelefon basert på HE-1000 til en brøkdel av prisen.


En brøkdel
, altså? I dette tilfellet nærmere bestemt en brøkdel omkring 2/3.

Rett nok er vel ikke uttrykket "en brøkdel" en fast definert størrelse, men jeg har i alle fall aldri oppfattet det å bety en "stor andel" av noe. Tvert om, jeg har alltid oppfattet uttrykket til å bety en (svært) liten andel av et eller annet. Tror jeg ville refrasert litt, og heller reklamert med noe mer i retning av å spare 30% av prisen på toppmodellen.

Mvh
Håkon Rognlien
 

Joot88

Fersking
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
1
Antall liker
0
Ser ut som pris på nett er $1799 (=18500 inkl mva) for ed X vs $2.999 for HE1000
 

Oslo Hi-Fi Center

Bransjeaktør
Ble medlem
20.06.2013
Innlegg
561
Antall liker
277
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Takk for tilbakemeldingen Håkon!

Vi var i overkant dynamiske mtp ordvalg.

Mvh

Didrik

OHC
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.163
Antall liker
3.998
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Tror jeg ville refrasert litt, og heller reklamert med noe mer i retning av å spare 30% av prisen på toppmodellen.
Jeg så for meg 1/4, og forventet meg en pris rundt 7.5k - men, det var helt klart feil brøk.
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.595
Sted
Stavanger
Kjekk sak, men interessen 'plummeted' i det han bekreftet at diaphragm ikke var nano-scale slik som for HE-1000.....
 

Informasjon om bruker

Oslo Hi-Fi Center
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
277
Link til alle artikler
438
Oslo Hi-Fi Center sine annonser
Bransjenyheter
Høstpuls 11-13 oktober hos Oslo Hi-Fi Center 🍂

Høstpuls 11-13 oktober hos Oslo Hi-Fi Center 🍂

  • 2
Vi inviterer deg til årets store lydhøydepunkt, Høstpuls! Hele helgen, både fredag, lørdag og søndag, fyller vi butikken med den nyeste og mest spennende teknologien innen musikklytting...
Fortsett
Bransjenyheter
Jérôme ANDRÉ - Avantagrde Acoustic Mini Konsert / Hi-Fi Show!!!

Jérôme ANDRÉ - Avantagrde Acoustic Mini Konsert / Hi-Fi Show!!!

  • 1
Nå til til helgen skjer det! Selveste Jérôme Andrè - Fra Avantgarde Acoustic kommer og holder en liten mini konsert på Avantgarde-horn, med lærerike foredrag. Vi garanterer gåsehud, og en...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev Focal Scala Utopia EVO under Vårpuls 15. til 17. mars på @oslohificenter !!! 🎶🇫🇷🔥
Bransjenyheter
Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024

Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024

  • 22
Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024 Vårt eget Hi-Fi Show her på Vika! Showet er åpent og gratis for alle! Nyheter, Norgespremierer, Internasjonale utstillere, og ikke minst fantastisk lyd...
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig er messen her!

Endelig er messen her!

  • 3
Vi gleder oss til å se dere alle! Det blir en rekke gode tilbud på nytt og brukt som er verdt å få med seg, ta turen innom eller sjekk ut vår nettbutikk ila helgen for å gjøre en rekke gode kjøp...
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig Høstpuls måneden!

Endelig Høstpuls måneden!

  • 0
Endelig Høstpuls måneden! Velkommen til Oslo Hi-Fi Center den 13-15. Oktober! I tradisjon tro kommer det en rekke representanter fra både norske og utenlandske leverandører som viser frem og...
Fortsett
Topp Bunn