Balle Clorin
Æresmedlem
Høreapparat? Eventuelt Dynavector/B@W/PMCKliosch høyttalere…? Er i gruppen 60+
Har allerede 2 x Sigberg Audio Inkognito 12" sub'er stående klar for montering, og 2 til i bestilling. Det er en vurdering om jeg skal gå for 6 stk foran og 4 stk bak (planen så langt er 4 foran og 4 bak). Utenom det har jeg ingen planer.Noen som har planer om endriger i anlegget for 2024?
Njaa "utviklingstråden" for coaxen ble startet april 2022, og siste nytt i Juli 2023 var at "nå er det ikke lenge til denne får fokus igjen nei"... Så vi får se da. Jeg har trua på 2024Er det et element som er annonsert før 15" som egentlig har vært rett rundt hjørne i noen år?
Januar salget er her.Det har i årenes løp blitt en del tenners gnissel i forbindelse med hifien - så i 2024 blir det nye tenner
Ja, det er som alltid planen . Har et mål om å høre mer klassisk også og å gå mer på klassiske konserter. Har booket fire til nå. Og gleder meg til stort til festivaler, særlig Øya.Utover det så er planen, som den var for 2023, å nyte musikk
Hva slags streamer "sa" du?Evernew streamer og delefilter mot diskant kanskje?
Høreapparater virker også med ordentlige høyttalere.Høreapparat? Eventuelt Dynavector/B@W/PMCKliosch høyttalere…?
same procedure as last yearPlanen er å ikke kjøpe en dritt. Jeg har og planer om å bli særdeles sunn og trene sinnsykt. Men nå er jeg jævli flink å spå. I kula ser jeg en lat tjukkas liggende på sofaen med en ipa, og med masse ny innkjøpt vinyl, Eversolo A8 og mulig en platevasker… kan og skimte en kone som maser om noe oppussing
Hva slags streamer "sa" du?
Nope.Den nye Evernew S2000 Mk3 streameren. Har du ikke hørt om den?
Jeg satt og vurderte å svare i denne tråden da jeg snublet over innlegget ditt.Mitt håp for 2024 er at coaxen til snickers´en kommer seg til marked så det går an å få handlet og begynt på diy-ferden...
Samme her - tror det blir mindre og færre bokserPlanen er å selge meg ned litt. Første komponent går ut døren i morgen.
NeverCola 2.0 er vel i samme gate...?Den nye Evernew S2000 Mk3 streameren. Har du ikke hørt om den?
USM bestilt!Kjøpt enderekkehus så trenger følgende:
Stereobenk (satser på USM haller men på utkikk etter flere alternativer feks vegghengt)
Gulvteppe
Gå for gebbis, mye bedre !Det har i årenes løp blitt en del tenners gnissel i forbindelse med hifien - så i 2024 blir det nye tenner