V
vinyl-mannen
Gjest
Har fått sans for denne karen, da er det bare å gjøre plass i hyllene, mannen
har jo en enorm katalog
Er noe eget med kameraer fra den tiden, mekanikken, tyngden i hånda, lyden fra lukker.Nikkormat var jo den overkommelige Nikon prismessig. Flere kompiser hadde den. Jeg nøyde meg m. Minolta SRT 101, tror jeg det het.
mvh
Selv startet jeg med ett Ricoh kamera,husker ikke betegnelsen. Kunstner ble jeg senereHeino begynner det virkelig å bli opportunistisk riktig å like nå. Jeg har lenge predikert den saken, kast alle pretensiøse hemninger over bord å gi dere i kast med livsgleden til tyskerne og deres favoritt-trubadur.
Tilbake til det vi alle kan enes om, Nikon F3 AF er virkelig en kuriositet. Husker vi beundret den, unge nikonister som vi var. Selv fotograferte jeg med Nikkormat EL på den tiden. Seksten år og tok mystiske og dunkle bilder av venner og kjente. Kunstner, for faen!
Total make over, eller er det noe plastisk kirurgi du har i tankene?Vis vedlegget 450666
Durer fortsatt i spilleren men det virker som den går jevnere.
Fortsetter på bånd kjøret, morsomt dette. Er tilbake i ungdomstiden
Må seriøst vurdere en service.
Spilleren må få litt TLC, må få tatt en tlf til TT og høre om han kan seTotal make over, eller er det noe plastisk kirurgi du har i tankene?Vis vedlegget 450666
Durer fortsatt i spilleren men det virker som den går jevnere.
Fortsetter på bånd kjøret, morsomt dette. Er tilbake i ungdomstiden
Må seriøst vurdere en service.![]()
Blir vel til detDen maskinen fortjener en service vil jeg påstå, det er nok litt smøring og slikt som må til. Sony er heldigvis ikke det verste merket å finne deler til.
Er det du som lager maten i hjemmet? Du har ikke følt deg merkelig avslappet i det siste?Merkelig, narkoknekk i knea, har dressen krympet så mye?
Denne er ikke det, utrolig mykt skinn og med perforeringer i hele dressen, ideel for sommerbruk.Disse racing dressene er vel så stive att man får aggressiv stilling også stående, du kledde den der![]()
Kan ikke se hva det har med min matlaging å gjøre, at jeg tar ett glass når jeg stårEr det du som lager maten i hjemmet? Du har ikke følt deg merkelig avslappet i det siste?Merkelig, narkoknekk i knea, har dressen krympet så mye?![]()
Tenkte mer på om du har kontroll på alle ingredienser som havner på din tallerken.Kan ikke se hva det har med min matlaging å gjøre, at jeg tar ett glass når jeg stårEr det du som lager maten i hjemmet? Du har ikke følt deg merkelig avslappet i det siste?Merkelig, narkoknekk i knea, har dressen krympet så mye?![]()
ved ovnen er en annen ting![]()
I mitt tilfelle er det nok mere det mellom måltideneTenkte mer på om du har kontroll på alle ingredienser som havner på din tallerken.Kan ikke se hva det har med min matlaging å gjøre, at jeg tar ett glass når jeg stårEr det du som lager maten i hjemmet? Du har ikke følt deg merkelig avslappet i det siste?Merkelig, narkoknekk i knea, har dressen krympet så mye?![]()
ved ovnen er en annen ting![]()
![]()
Kjørte akkurat hojen til garage plassen jeg har her nere på kusten, det var nok til og få vekk tanker om att selge. Men nå vil jeg hjem og spille litt platerDenne er ikke det, utrolig mykt skinn og med perforeringer i hele dressen, ideel for sommerbruk.Disse racing dressene er vel så stive att man får aggressiv stilling også stående, du kledde den der![]()
Takk for komplimang, ellers ser jeg TT har tatt en selfie igjen![]()
Utrolig flotte TT
Det der kunne har vært/kan være min brors gamle med ny sal.
minner om at en sykkeltur ikke er nok, da trim og trening er ferskvare. Er du flink og sykler tre, fire ganger i uken og får opp pulsen i minst 30-45 minutter, først da ser du resultater. Fortsatt lykke til (og der røk motivasjonen?)O og TT, det gikk bra
Man overlevde![]()